נבחרת ארגטינה נמצאת בסין לקראת המשחק נגד נבחרת אוסטרליה בלילה שבין רביעי לחמישי בעיר בייג'ינג. היום (שלישי) התראיין לאו מסי לתקשורת המקומית, וחזר על הצהרתו כי אין לו שום כוונה להתייצב למונדיאל 2026.
"זה היה המונדיאל האחרון שלי", אמר אלוף העולם. "אני אראה איך הדברים יתנהלו, אבל עקרונית, למונדיאל הבא אני לא אגיע". מסי הסביר שהוא "רוצה להיות שם כדי לצפות" בתחרות ב-2026 אבל שהוא "לא מתכוון להשתתף".
1 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
שיאן ההופעות ומלך השערים של נבחרת ארגנטינה. מסי
(צילום: AFP)
כזכור, לפני קצת יותר מחצי שנה, שם מסי סוף סוף את ידו על גביע העולם אחרי שהוביל את נבחרתו לזכייה במונדיאל 2022 בקטאר. מוקדם יותר החודש הוא החליט לעזוב לראשונה את חמש הליגות הבכירות ולחתום באינטר מיאמי, שמגיעה מהמארחת המרכזית של המונדיאל הקרוב - בצוותא עם קנדה ומקסיקו - אך לפחות כרגע זה לא שינה את דעתו בנוגע להשתתפות בטורניר שייערך על סף יום הולדתו ה-38.
למרות זאת, נראה כי מסי ינסה לסייע לארגנטינה להגן על תוארה כאלופת דרום אמריקה בקופה אמריקה הקרוב שייערך בקיץ הבא (המארחת טרם נקבעה).
כשיחליט לפרוש מנבחרת ארגנטינה, הוא יעשה זאת בתור שיאן ההופעות ומלך השערים שלה. כרגע הוא רשם במדיה 172 הופעות (הראשונה הייתה אי שם ב-2005), במהלכן כבש 102 שערים.