תחת המאמן החדש טיאגו מוטה, שהגיע הקיץ אחרי שהוביל בעונה שעברה את בולוניה לליגת האלופות, יובנטוס התחילה את העונה בצורה נפלאה עם שני ניצחונות 0:3, על קומו ועל ורונה. אבל בשלושת המחזורים האחרונים היא סיימה ב-0:0 - ואתמול (שבת) בבית מול נאפולי היא איימה רק פעם אחת על המסגרת.
מי שאמור להיות הכוכב ההתקפי של הקבוצה, החלוץ הסרבי דושאן ולאחוביץ', הוחלף אתמול (שבת) במהלך הפסקת המחצית, מה שאומר שהוא לא הבקיע עבור הגברת הזקנה כבר חודש. מוטה מתעקש שהוא לא מודאג מהכושר של החלוץ, אך ולאחוביץ' מצא את הרשת רק במשחק אחד העונה, אם כי היה זה צמד ב-0:3 על ורונה במחזור השני.
2 צפייה בגלריה
ולאחוביץ'
ולאחוביץ'
רשם רק שש נגיעות בכדור מול נאפולי. ולאחוביץ'
(צילום: REUTERS/Massimo Pinca)
0:0 שלישי ברציפות ליובנטוס, הפעם מול נאפולי
(באדיבות one)
אתמול הוא הוחלף כאמור אחרי 45 דקות בלבד, זאת לאחר שבחצי הראשון נגע בכדור רק שש פעמים. "זו גם חובתם של האחרים להכין לו מצבים", אמר מוטה במסיבת עיתונאים לאחר המשחק. "נאפולי לא השאירה לו מרחב".
"אין פרוטוקול לחילופים", המשיך מוטה. "זה עניין של תחושות שלי ושל אנשי הצוות שלי. אני מתמקד במה שאני רואה. לפעמים אני מקבל החלטה נכונה, לפעמים לא". ליובנטוס עדיין חסר מחליף אמיתי לוולאחוביץ', בהתחשב בכך שהחלוץ הטבעי היחיד הנוסף, הפולני ארקדיוש מיליק, עוד לא נכלל בסגל העונה בגלל פציעה. שחקן נבחרת ארה"ב טימותי וואה, קיצוני ימני, החליף אתמול את ולאחוביץ', מה שלא סייע להתקפה של יובנטוס למצוא את השער.
2 צפייה בגלריה
מוטה
מוטה
משדר עסקים כרגיל. מוטה
(צילום: Isabella BONOTTO / AFP)
"אני מרוצה מוולאחוביץ'", טען מוטה. "לא יכולתי לדבר עם השחקנים שלי בטון נמוך כי היה הרבה רעש. מעולם לא נזפתי בו. להפך, אמרתי לו מה לעשות בסיטואציה ספציפית והוא עשה זאת זמן קצר לאחר מכן. הגישה שלו נהדרת".
המשחק הבא של יובנטוס בסרייה א' הוא בחוץ מול גנואה בשבת, 28 בספטמבר, יותר מחודש אחרי שערו האחרון של ולאחוביץ' בליגה.
אצל נאפולי, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, פתח לראשונה קשר הרכש סקוט מקטומניי, כשהמאמן אנטוניו קונטה, שפגש את האקסית, שינה את המערך מ-3-4-2-1 - איתו הוא מזוהה - ל-4-3-3. "עבדנו על השיטה הזו", הודה האיטלקי. "אני מרוצה במידה בינונית מההגנה, אבל יכולנו להיות הרבה יותר טובים בהתקפה ואני חושב שהיו לנו את ההזדמנויות הכי מובהקות להבקיע. אני מבין שזה לא קל לשחק באצטדיון אליאנץ נגד יובנטוס, וזו הסיבה שהפכתי את האצטדיון הזה למבצר שלי כשהייתי כאן".