יובנטוס נמצאת בכושר לא טוב מפתיחת העונה. המאמן מסימיליאנו אלגרי, ששב לקדנציה נוספת אחרי שהצעיד את הקבוצה לשני גמרים בליגת האלופות, מתקשה להשיב ליובה את העוצמות שהתרגלנו לראות ממנה – וזו הסיבה שהיא רחוקה 13 נקודות מהפסגה כבר אחרי 10 מחזורים.
יש אומרים שהבעיה העיקרית הייתה עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, או יותר נכון, הרגע בו הוא החליט לעזוב את המועדון, ימים ספורים בלבד לפני תום חלון ההעברות, מה שהקשה מאוד על הגברת הזקנה למצוא לו תחליף ראוי.
2 צפייה בגלריה
אלגרי על הקווים
אלגרי על הקווים
שומר על אופטימיות. אלגרי על הקווים
(צילום: AP)
"למדתי דבר אחד, הדברים שנאמרים והדברים שנעשים מפורשים בצורה שונה על ידי כולם", אמר אלגרי והתייחס לביקורת של ג'ורג'יו קייליני כלפי העזיבה כריסטיאנו רונאלדו והתיזמון בו בחר לעבור למנצ'סטר יונייטד. "אני מאמין שקייליני אמר דברים חיוביים על כריסטיאנו, שחקן נהדר שהיה לי כבוד לאמן, ואני אימנתי הרבה אלופים בקריירה".
"לא מפתיע שב-28 באוגוסט, שלושה ימים לפני תום מועד ההעברות, אין את האפשרות למצוא לו מחליף", טען המאמן. "המועדון עשה טוב כשהצליח לצרף את (מויזה) קן, שחקן שכבש שערים חשובים ואני שמח על צירופו".
"אם הוא (רונאלדו) היה עוזב חודש מוקדם יותר, אולי למועדון הייתה הזדמנות לעבוד בצורה שונה. זו פשוט שאלה של השוק, זה לא יצר שום בעיות".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו בדרך לדשא
כריסטיאנו רונאלדו בדרך לדשא
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: גטי אימג'ס)
"ליובנטוס אסור לספוג שערים, עכשיו יש לנו אפשרות להעפיל לשלב הבא בליגת האלופות, אבל קודם אנחנו מול ורונה. אנחנו חייבים להתרכז רק במשחק הקרוב ואז לראות מה אנחנו מסוגלים לעשות. אני מאמין שאינטר עדיין פייבוריטית לזכות באליפות., אבל מילאן ונאפולי משחקות טוב ויש להן את כל הכלים כדי לזכות בתואר".