דרמה בשידור חי. פרשן ESPN שאקה היסלופ, שהגיש במסגרת הערוץ את שידור משחק הראווה בין ריאל מדריד למילאן, שנערך בארה"ב, איבד את הכרתו והתמוטט אל מול המצלמות. המקרה עורר גלים ברחבי עולם הכדורגל, בעיקר בעקבות קריירת המשחק של היסלופ, שהיה שוער בעבר במספר קבוצות פרמייר-ליג.
המשחק נערך הבוקר (שני) לפי שעון ישראל, כאשר בפסדינה, קליפורניה, בו נערך המשחק, השעה הייתה 19:00. בשעה זו, החום ששרר באיזור עמד על כ-32 מעלות, מה שאולי יכול להסביר את סיבת ההתעלפות של היסלופ.
1 צפייה בגלריה
פרשן ESPN שאקה היסלופ (משמאל)
פרשן ESPN שאקה היסלופ (משמאל)
איבד את הכרתו בשידור חי. שאקה היסלופ
(AP Photo/Seth Wenig)
ב-ESPN חתכו מיד לפרסומות לאחר התמוטטותו של היסלופ, ולאחר מכן עדכנו את הצופים כי הוא בהכרה ונבדק על ידי צוות רפואי. השדר דן תומאס, ששידר יחד עם הפרשן ברגע שזה קרס, סיפר לצופים במחצית המשחק: "חבר שלי שאקה לא נמצא כאן, אבל כפי שזה נראה אלה חדשות טובות. הוא בהכרה מלאה, מדבר ואני חושב שגם קצת נבוך מכל המקררה. הוא לא אדם שאוהב שעושים עניין סביבו".
עוד הוסיף תומאס: "כמובן שעוד מוקדם לתת איזשהי איבחון לגבי מצבו, אבל הדבר הכי חשוב זה שהוא בהכרה ודיבר כבר עם בני משפחתו, שאני ואתם רק יכולים לתאר לעצמנו איך הרגישו כשראו את כל זה בשידור חי. שוחחנו עם אשתו ונראה שהכל יהיה בסדר".
כאמור, שאקה היסלופ הוא שוער עבר, ששיחק במספר קבוצות פרמייר-ליג בשנות ה-90 וה-2000. הוא החל את דרכו באנגליה ברדינג, משם עבר לניוקאסל, ווסטהאם ופורטסמות'. את הקריירה שלו סיים בדאלאס FC מה-MLS, ומאז שפרש הוא משמש כפרשן של הליגה האמריקאית. בנוסף, היסלופ, שנולד באנגליה, שיחק בנבחרת טרינידד וטובגו עקב שורשיו במדינה.

ובמשחק עצמו?

המשחק עצמו בין ריאל למילאן היה מהנה ודרמטי בפני עצמו, אם כי המקרה של היסלופ משך אליו את מרבית תשומת הלב. הרוסונרי כבר הובילו 0:2 על הבלאנקוס, משערים של פיקאיו טומורי ולוקה רומרו, אך צמד של פדריקו ואלוורדה, ועוד שער של ויניסיוס בדקה ה-84 סידרו מהפך לחבורה של קרלו אנצ'לוטי במשחק ההכנה הראשון שלה הקיץ.