ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד הן בין קבוצות הפרמייר-ליג שמביעות עניין משמעותי באוסקר גלוך, כך לפי הכתב האנגלי דילן מקבנט מ-"Attacking Football".
הקשר הישראלי בן ה-20 של רד בול זלצבורג חווה עונה נהדרת ב-2023/24 - למרות שקבוצתו איבדה את תואר האליפות - עם תשעה שערים ו-18 בישולים בכל המסגרות. גלוך מחזיק בחוזה עד 2027 בקבוצה האוסטרית, והשווי הנוכחי שלו לפי "טרנספרמרקט" הוא 25 מיליון אירו.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
בדרך למועדון פאר מהפרמייר-ליג? גלוך
(צילום: EPA/MATTEO BAZZI)
לפי הדיווח של מקבנט, השחקן יהיה פתוח למעבר לאנגליה אם תגיע הצעה קונקרטית, ועתידו צפוי להיראות קצת יותר ברור לאחר יורו 2024, כאשר חלון ההעברות עשוי להתעורר לחיים.
מקבנט טוען כי: גלוך הוא אחד השחקנים שמנצ'סטר יונייטד ייעדה להחליף בעתיד את ברונו פרננדש, כוכב נבחרת פורטוגל והקפטן של הקבוצה; לליברפול עשוי להיות יתרון בגלל שעוזר המאמן שלה לשעבר, פפ ליינדרס, הפך בעונה החולפת למאמן החדש של גלוך, והאחרון עשוי להשתלב טוב במערך ה-4-2-3-1 שצפוי להנחיל ארנה סלוט בקבוצה; גם הצוות של ארסנל סימן את השחקן כהחתמה עתידית פוטנציאלית.
מקבנט גם הוסיף בדיווח כי המוניטין של זלצבורג מצביע על כך שגלוך בהחלט עשוי לעזוב את הקובצה בקיץ הקרוב, בעקבות מסלולי קריירה של ארלינג האלנד, דומיניק סובוסלאי ובנימין ששקו - שגם עברו במועדון בגיל צעיר.
בעקבות בקשה דחופה של גלוך, תתכנס היום הנהלהת זלצבורג על מנת להחליט אם לשחרר אותו למשחקים האולימפיים בפריז. הרקע לפנייה: הקבוצה תפתח את העונה כבר בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, בתחילת חודש אוגוסט, כלומר בעיצומם של המשחקים האולימפיים.
יפים, מדוייקים ומוזרים: שערי העונה בספרד
(יפים, מדוייקים ומוזרים: שערי העונה בספרד)