לאו מסי ואינטר מיאמי ממשיכים במומנטום הנהדר. הלילה (בין שבת לראשון) הקבוצה מפלורידה רשמה ניצחון חמישי ברציפות ב-MLS, הפעם 2:3 בחוץ על מונטריאול.
זה לא היה טיול בפארק עבור הכוכב הארגנטינאי, שראה את הקנדים עולים ל-0:2 עוד במחצית הראשונה. ז'ול אנתוני ברייס בישל לברייס דיוק (22) וכבש בעצמו (32) לאחר מסירת אומן של אריאל לאסיטר.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
היה יכול לחייך בסיום. מסי
(צילום: Minas Panagiotakis / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
בדקה ה-40, אוהדי אינטר מיאמי (ובכלל חובבי ה-MLS) עצרו את נשימתם לכמה רגעים, לאחר שג'ורג' קמפבל ממונטריאול הכשיל בגסות את מסי. "הפרעוש" התאושש, אך גם הופתע כשלא היה יכול מיד לחזור לכר הדשא. חוק חדש ב-MLS מחייב שחקן שמקבל טיפול רפואי בצדי המגרש להמתין שתי דקות עד שיוכל לחזור. בזמן הזה מסי המתין בעצבנות על הקווים ואף סינן למצלמה: "מה זה החוק הזה?".
אולי זה היה דווקא טוב שמסי נותר בחוץ. בזמן הזה אינטר מיאמי קיבלה כדור חופשי ומתיאס רוחאס לקח את הבעיטה (44) וסובב כדור אדיר לחיבורים כדי לצמק את התוצאה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לואיס סוארס הספיק גם להשוות מקרוב אחרי קרן ובלבול בהגנת מונטריאול. כעבור רבע שעה המהפך הושלם, אחרי שמסי השאיר כדור לרוחאס, ששלח מסירת עומק לבנחמין קרמסקי, שחגג 2:3 גדול.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
עוד ניצחון לאוסף. מסי
(צילום: Minas Panagiotakis / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
תאי בריבו נכנס בדקה ה-90 ב-3:2 הביתי של פילדלפיה יוניון לאורלנדו סיטי. ליאל עבדה הפצוע לא נכלל בסגל של שארלוט שניצחה 0:1 את נאשוויל.
חד וחלק: ריאל מדריד דרסה 0:4 את גרנאדה
(ONE)