ארבעה ימים בלבד אחרי שחתם על חוזה לעונה אחת בלידס כמושאל מטוטנהאם, מנור סולומון כבר פתח אתמול (שבת) ב-0:2 הביתי של קבוצתו על האל סיטי במסגרת המחזור הרביעי בליגת המשנה באנגליה. למרות ההכנה הקצרה והעובדה שזה היה המשחק הרשמי הראשון שלו מאז ה-30 בספטמבר - אז נפצע במדי טוטנהאם וסיים את העונה הקודמת - שחקן הכנף סיפק בישול נהדר והציג יכולת מעודדת למדי במשך 74 דקות על הדשא.
הישראלי בן ה-25 פתח על חשבונו של דניאל ג'יימס, שנפצע במחזור הקודם, ובדקה ה-63 בישל את השער הראשון מתוך שניים במשחק, כשפרץ באגף שמאל ושלח הגבהה מדויקת למתאו ג'וזף שדחק מקרוב לרשת. כשהוחלף, כמו גם אחרי המשחק, הוא זכה למחיאות כפיים מהקהל הביתי.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
בכורה נהדרת. סולומון
(צילום: Cameron Smith/Getty Images)
ב"יורקשייר איבנינג פוסט", שם מסקרים את לידס בהרחבה, העניקו לסלומון את הציון 7 על ההופעה, וכתבו: "קצת חלוד אבל סיפק הבזקים של הסכנה שהוא יהווה בהמשך ואז הוכיח זאת בענק עם בישול אדיר. לקח כלום ועשה ממנו משהו עם מיומנות, קצב והרמה מפוצצת".
גם ברשתות החברתיות התלהבו מסולומון, כשבעמוד האוהדים הפופולרי "All Day LUFC" כתבו "זו הופעת בכורה מבריקה של מנור סולומון. עבודת רגליים נהדרת וחיבור עם אלה שהיו לידו. בנוסף, פריצה והרמה נהדרות בשער של ג'וזף. סימנים מוקדמים להחתמה גדולה". סולומון עצמו כתב ב-X: "המשחק הראשון באלנד רואד נפתח בצורה הנכונה. תודה לכם האוהדים על קבלת פנים חמה".
המטרה של לידס העונה היא לסיים באחד משני המקומות הראשונים, מה שיעניק לה כרטיס חזרה לפרמייר-ליג אחרי שתי עונות. בעונה הקודמת היא סיימה במקום השלישי ואז הפסידה לסאות'המפטון בגמר פלייאוף העלייה. הניצחון אתמול היה ה-0:2 השני ברציפות שלה וכעת היא עם שמונה נקודות לאחר ארבעה מחזורים, זאת לאחר שפתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו.