סערת הריאיון של כריסטיאנו רונאלדו אצל פירס מורגן נמשכת, ואתמול (שני) פורסם חלק נוסף מתוך הדברים שאמר הפורטוגלי. לאחר שבחלק הראשון של הריאיון נשמע CR7 כשהוא קוטל את המאמן אריק טן האח, את המועדון ואפילו את חברו לקבוצה לשעבר וויין רוני - הפעם דבריו כוונו לעבר הבעלים, משפחת גלייזר.
"לבעלי הקבוצה, הגלייזרים - לא איכפת להם בכלל מהמועדון", ירה רונאלדו, שהוסיף כי כלל לא פגש את אנשי המשפחה בשתי הקדנציות שלו במועדון. "מבחינתם מדובר באומנות מקצועית. מנצ'סטר יונייטד זה מועדון שיווקי - הכסף מגיע מפרסום ושיווק. יהיה קשה לקבוצה להיות בטופ בשנתיים-שלוש הקרובות".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
חלק 2 של הריאיון פורסם. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
כזכור, בחלק הראשון של הריאיון שפורסם נטען בידי כריסטיאנו רונאלדו כי "מנצ'סטר יונייטד ניסתה לדחוק אותי החוצה" והפנה אצבע מאשימה כלפי המאמן אריק טן האח, אבל לא רק. רונאלדו הודה כי אין לו כבוד למאמן ההולנדי ואף אמר כי הוא מרגיש "נבגד". בנוסף, האשים השחקן בן ה-37 את המועדון בחוסר אמפתיה לבתו כשהייתה חולה - זאת לאחר שביולי האחרון הקבוצה התנהלה כלפיו בחשדנות כשלא רצה להצטרף למחנה האימונים.
"נחשוב מה לעשות אחרי שהראיון המלא ישודר והעובדות יתבררו", נמסר אתמול מהמועדון בעקבות הריאיון. "אנחנו מרוכזים כרגע בהכנה לחלק השני של העונה ולהמשיך במומנטום החיובי שלנו, שנבנה בזכות האמונה בין השחקנים, המאמן, הצוות והאוהדים".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
חבריו לקבוצה המומים, האוהדים זועמים. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: גטי אימג'ס)
בתקשורת האנגלית דווח כי חבריו של כריסטיאנו רונאלדו זעמו עליו בעקבות הריאיון והיו המומים מהמהלך. גם אוהדי הקבוצה רתחו וכתבו בין השאר על CR7 ברשתות החברתיות: "האגו שלו הרס הכל, הוא הרס את המורשת שלו ככדורגלן וכאדם", צייץ אוהד בטוויטר, בציוץ שזכה לתהודה רבה. "ככל שרונאלדו יעזוב מהר יותר, כך יהיה טוב יותר. אנחנו לא צריכים את הקרקס הזה, יש לנו קבוצה טובה יותר בלעדיו", כתב אוהד אחר.