יש מאמן חדש לצ'לסי: כשבועיים לאחר הפרידה הרשמית ממאוריסיו פוצ'טינו, הודיעו הבלוז על מינויו של אנצו מארסקה, שחתום על מסע העלייה המרשים של לסטר לפרמייר-ליג לפרמייר-ליג. האיטלקי בן ה-44 חתם על חוזה לחמש שנים עם אופציה לשנה נוספת, ויתחיל מעשית את תפקידו ב-1 ביולי. לסטר, אצלה היה חתום עד עונת 2025/26, תזכה בפיצוי.
"אנו שמחים לקבל את אנצו לצ'לסי", אמרו המנהלים הספורטיביים של המועדון לורנס סטיוארט ופול ווינסטנלי, "הוא הוכיח את עצמו כמאמן מצוין המסוגל לספק תוצאות מרשימות. הוא הרשים אותנו עמוקות. שאיפותיו ומוסר העבודה שלו עולים בקנה אחד עם אלו של המועדון. אנחנו מצפים מאוד לעבוד איתו".
1 צפייה בגלריה
אנצו מרסקה
אנצו מרסקה
"נרגש לקראת ההזדמנות". מרסקה
(צילום: Alex Pantling/Getty Images)
מארסקה עצמו אמר: "להצטרף לצ'לסי, אחד המועדונים הגדולים בעולם, זה חלום עבור כל מאמן. זו הסיבה שאני כל כך נרגש מההזדמנות הזו. אני מצפה לעבוד עם קבוצה מוכשרת מאוד של שחקנים וצוות כדי לפתח קבוצה שתמשיך את מסורת ההצלחה של המועדון ותגרום לאוהדים שלנו להיות גאים".
אנצו, שכשחקן לבש בין היתר את מדי ווסט ברומיץ', פיורנטינה, סביליה ופאלרמו, שימש כעוזר מאמן באסקולי, סביליה, ווסטהאם, היה עוזרו של פפ גווארדיולה לעונה אחת (2022/23) במנצ'סטר סיטי. אל סטמפורד ברידג' הוא מגיע כאמור אחרי עונה חלומית בלסטר שהסתיימה בפסגת הצ'מפיונשיפ, עם 31 ניצחונות, 11 הפסדים ו-4 תוצאות תיקו.