רק לפני שנה כריסטיאנו רונאלדו חזר למנצ'סטר יונייטד והתקבל כגיבור גדול. עכשיו הימים האלה נראים הרחק מאחור והכוכב הפורטוגלי הוא סוג של סרח עודף בסגל של אריק טן האח.
ב-ESPN פורסם כי שחקני מנצ'סטר יונייטד לא אוהבים את רונאלדו בלשון המעטה וחגגו כשהתברר להם שהוא מעוניין לעזוב בקיץ. לפי הדיווח, הם טוענים שהפורטוגלי הפך ל"קוץ בישבן".
1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
ביונייטד מנסים להיפטר ממנו. רונאלדו
(צילום: gettyimages)
רונאלדו לא מוכן לקבל בינוניות ומצפה מהארי מגווייר ומרקוס רשפורד לשחק כמו ריו פרדיננד ו-וויין רוני, איתם שיחק ביונייטד לפני שעזב. רונאלדו שיחק עד כה רק 153 דקות בארבעת משחקי הליגה הראשונים והשלים 90 דקות פעם אחת - בתבוסה 4:0 על ידי ברנטפורד במחזור השני.
לפי הדיווח רונאלדו הוא גורם של חיכוך בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד. למרות שכלפי חוץ השדים האדומים אמרו שרונאלדו לא עומד למכירה, מקורות מסרו ל-ESPN שהמועדון פשוט לא הצליח למצוא קבוצה אחרת מחוץ לאנגליה שתיקח אותו. זה לא מפתיע לאור כך שהוא משתכר 500 אלף ליש"ט בשבוע ויהיה בן 38 בפברואר.
בשנים האחרונות ארסנל ספגה מספר מכות כלכליות כאשר ביטלה את חוזיהם של מסוט אוזיל ופייר אמריק אובמיאנג במטרה לאפשר למיקל ארטטה לבנות מחדש את הקבוצה. עכשיו, ביונייטד שוקלים לבצע מהלך דומה, כלומר להגיע לסיכום עם רונאלדו על עזיבה ובכך לאפשר לטן האח לנקות את האוויר ולקדם את האג'נדה שלו. האלטרנטיבה היא לחכות עד שהחוזה של רונאלדו יסתיים ולקוות שהבעיות ייעלמו, אבל זה נראה כמו הימור מסוכן ויקר.