אחרי שלושה ניצחונות בבית 6 בליגת האומות, נעצרה פורטוגל אמש (שלישי) עם 0:0 דווקא נגד סקוטלנד החלשה, שלא מצליחה לנצח כבר שמונה משחקים ברציפות. עבור כריסטיאנו רונאלדו זאת הייתה הופעה (215 במדים הלאומיים) מתסכלת במיוחד, בסופה הוא גם הבהיר לשופט המשחק לורנס ויסר מה הוא חושב על תצוגת השיפוט שלו.
מקור התסכול, מטבע הדברים, היה הקושי של הפורטוגלים ושל רונאלדו לפצח את ההגנה הסקוטית, למרות החזקת כדור חד צדדית (70 אחוזים) ו-14 בעיטות לשער לעומת 4 של המארחים. הכוכב בן ה-39, שחיפש בכל הכוח את השער ה-134 במדי הנבחרת, נאלץ לסכם הופעה פושרת במיוחד. תנועות התסכול המופגנות נגד השופט בסיום, גם זיכו אותו בשריקות בוז מהדהדות מהאוהדים הכחולים בהאמפדן פארק.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו נגד סקוטלנד
רונאלדו נגד סקוטלנד
רונאלדו והתסכול מההגנה הסקוטית
(צילום: AP Photo/Scott Heppell)
2 צפייה בגלריה
רונאלדו נגד סקוטלנד
רונאלדו נגד סקוטלנד
רובן דיאש ורונאלדו מביעים את מחאתם מול השופט ויסר
(צילום: REUTERS/Lee Smith)
לאחר שריקת הסיום נראה הפנומן הפורטוגלי עצבני במיוחד, לאחר שלא זכה לקבל את הקרן שחשב שהגיעה לו בתום ארבע הדקות של תוספת הזמן. הוא התפרץ אל עבר השופט ובהמשך גם הוסיף תנועת אגודלים מרירה אל עבר האוהדים, שפחות התחברו לתחושות התסכול שלו.
עם זאת, הוא לא היה הכוכב היחיד של פורטוגל שביקר את תצוגת השיפוט אתמול. "לא רוצה לברור מילים אז עדיף שאשתוק", אמר שחקן באיירן מינכן, ז'ואאו פאליניה. "למי שמבין מספיקה חצי מילה. אבל לא בגלל זה לא ניצחנו את המשחק. הגיע לנו להוציא משהו יותר מהמשחק הזה, למרות שתמיד קשה לשחק בסקוטלנד. בכל מקרה, אנחנו עדיין במקום הראשון, ומקווים להבטיח את ההעפלה שלנו בשני המשחקים הבאים".
בטרנד שמוכר וידוע ולאנשי פיפ"א, גם הפעם ניסה אוהד שפרץ למגרש להגיע אל רונאלדו במטרה לצלם איתו 'סלפי' אולם הפעם אנשי האבטחה באצטדיון הלאומי של סקוטלנד עצרו אותו לפני שהצליח להגיע לשחקן אל-נאסר.