לוויין רוני, כך מסתבר, עדיין יש את זה. האנגלי בן ה-38, שפרש ממשחק פעיל לפני שלוש שנים וחצי, העניק היום (שבת) לאגדות יונייטד את היתרון מול אגדות סלטיק באולד טראפורד כשמצא את הרשת בדקה ה-41 עם בעיטה חופשית מסובבת לפינה הימנית העליונה. סלטיק ניצחה לבסוף בפנדלים לאחר 1:1 בתום הזמן החוקי, אבל אוהדי השדים האדומים היללו ברשתות החברתיות את רוני, שיאן השערים של הקבוצה, ושלחו עקיצות אל עבר שחקני הווה של המועדון.
אוהד בשם סייד חמזה כתב ב-X: "רוני הנוכחי עדיין טוב יותר מרוב השחקנים הנוכחיים שלנו". משתמש בשם ג'ייק דייוויס התלונן על היעדר שחקנים כמו רוני ומייקל קאריק בקבוצה הנוכחית, כשכתב: "מה הייתי עושה בשביל שיהיו בקבוצה הנוכחית שחקנים כמו רוני וקאריק. שניהם שופעים קלאס מוחלט".
2 צפייה בגלריה
רוני
רוני
יש לו את זה. רוני
(צילום: Reuters/Lee Smith)
2 צפייה בגלריה
רוני
רוני
"עדיין טוב יותר מרוב השחקנים הנוכחיים". רוני
(צילום: Reuters/Lee Smith)
"טן האח תחתים אותו", הפציר משתמש אחר, בעוד בהאשיר שר דחק ברוני להראות למרקוס רשפורד איך להבקיע שערים: "תלמד אותו משהו, בבקשה רוני". רשפורד, שפעם נחשב לאחד הכוכבים הגדולים של יונייטד, סופג אש בגלל מה שרבים תופסים כחוסר מאמץ על המגרש. שחקן ההתקפה בן ה-26, שהיה נהדר במהלך עונת 2022/23 עם 30 שערים מרשימים ב-56 הופעות בכל המסגרות, חווה מאז צניחה דרמטית ביכולת שלו. את העונה הקודמת סיימה יונייטד במקום השמיני בלבד - הנתון הגרוע ביותר שלה בעידן הפרמייר-ליג - ואת העונה הנוכחית היא פתחה עם שני הפסדים בשלושת המחזורים הראשונים.
יונייטד הודיעה שבזכות המשחק היא גייסה מיליון פאונד לקרן שלה. "זה היה מיוחד לחזור לאולד טראפורד היום למשחק האגדות, והכל למען מטרה כל כך טובה. היה נהדר לשחק כאן שוב", אמר רוני לאחר המשחק, "קרן מנצ'סטר יונייטד עושה עבודה נהדרת במשך זמן רב. חשוב שנמשיך לעשות מה שאנחנו יכולים כדי לתמוך בקרן ולהמשיך להעלות חיוכים על פניהם של הילדים".
רוני רשם 559 הופעות במדי יונייטד, במהלכן כבש 253 שערים (כאמור, הכי הרבה בתולדות המועדון) ובישל עוד 139. אחרי הפרישה הוא החל בקריירת אימון שעד כה לא בדיוק התרוממה לגבהים מרשימים, וכעת הוא עומד על הקווים של פלימות' ארגייל מליגת המשנה באנגליה.