רק השבוע פורסם בסרביה כי המשחק שעשוי להכריע את עתידו של ברק בכר בכוכב האדום יהיה בסוף החודש - הדרבי מול פרטיזן בלגרד. אבל עוד לפני כן יש לאלופה הסרבית כמה משוכות לפניה, הראשונה כבר מחר (שבת, 17:00) מול מלאדוסט לוצ'אני.
כשהיא בפיגור שלוש נקודות מפרטיזן, גם בכר יודע שאסור לו למעוד בליגה והוא יפגוש יריבה אותה ניצח 1:3 בסיבוב הקודם. בכל מקרה, מדובר במשחק יוקרתי עבור המאמן הישראלי ובעיקר לקבוצתו. על-פי הפרסומים בתקשורת המקומית, כל תוצאה מלבד הפסד תגרום לכוכב האדום לשבור שיא עולמי נדיר, שמחזיקה בו כעת ריאל מדריד והיא במשותף.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר הכוכב האדום בלגרד
ברק בכר הכוכב האדום בלגרד
מתקרב לשיא עולמי. בכר
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
2 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
ישמור על רשת נקייה? גלזר
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
הבלאנקוס חתומים על רצף היסטורי של 121 משחקי בית במסגרת הליגה ללא הפסד בין השנים 1957 ל-1965. לכוכב האדום ערב המחזור יש כמות משחקים רצופים ללא הפסד זהה. מדובר ברצף שהחל באפריל 2017 ועדיין נמשך. "המטרה שלנו היא לנצח, אבל אנחנו רוצים לשבור את השיא העולמי ולהוביל את הכוכב האדום בלגרד לעוד הישג נהדר", אמר בכר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.
הכוכב האדום מגיעה למשחק אחרי 0:5 אדיר על רדניצ'קי ניש בגביע הסרבי, כשכל השערים נכבשו ב-37 הדקות הראשונות של ההתמודדות. "אנחנו אחרי ניצחון חשוב מאוד שהעלה לנו את הביטחון", הודה בכר. "העובדה שלא ספגנו הייתה מאוד חשובה, לא פחות מזה שכבשנו חמישה שערים. אנחנו מאמינים שבכל התקופה האחרונה היו לנו משחקים טובים, שבהם לצערנו לא הצלחנו להבקיע יותר שערים".
בכר סיכם: "הכל תלוי בנו גם מחר. אני מקווה שנמשיך באותו הקצב ויודעים שזה מאוד חשוב שנייצר כמה שיותר מצבים וננצל אותם".