רונאלדו מעל כולם - שוב: מגזין "פורבס" פרסם היום (חמישי) את רשימת 10 הכדורגלנים המרוויחים במהלך השנה החולפת - ובפסגה ניצב, בדיוק כמו אשתקד, כריסטיאנו רונאלדו.
החוזה של הכוכב הפורטוגלי עם המועדון הסעודי, אל-נאסר, מוערך בכ-220 מיליון דולר כשאליו מצטרפות עסקאות חסות שונות, שמוערכות על ידי "פורבס" בכ-65 מיליון דולר בשנה. משמע: רווחים של 285 מיליון דולר בשנה אחת. הפורטוגלי, יש לציין, הוא גם הספורטאי הרווחי ביותר על הגלובוס בכל ענף שהוא.
3 צפייה בגלריה
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
בפסגה שנה נוספת. רונאלדו
(REUTERS/Hamad I Mohammed)
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
שני ברשימה. מסי
(צילום: Vaughn Ridley / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
אל המקום השני הגיע הנמסיס של רונאלדו, כוכב אינטר מיאמי ונבחרת ארגנטינה לאו מסי, עם הכנסות של כ-135 מיליון דולר - 75 מיליון מתוכם מחוזי חסות שמחוץ למגרש.
ניימאר (110 מיליון דולר) עקף השנה את קיליאן אמבאפה והגיע למקום השלישי, למרות שכמעט ולא שיחק אשתקד במדי אל-הילאל הסועדית. קארים בנזמה (104 מיליון דולר), שמשחק גם הוא בסעודיה - באל-איתיחאד - מדורג רביעי ואמבאפה, שבימים אלה בכלל עסוק בפרשה מחוץ למגרש ובדיווחים לפיהם הוא נחשד באונס, נשר אל המקום החמישי (90 מיליון דולר).
3 צפייה בגלריה
הולאנד ודה בריינה
הולאנד ודה בריינה
יחד בטופ-10. הולאנד ודה בריינה
(צילום: Alex Livesey/Getty Images)
ארלינג הולאנד ממנצ'סטר סיטי, מלך שערי הפרמייר-ליג, במקום השישי (60 מיליון דולר), ויניסיוס ג'וניור מריאל מדריד שביעי (55 מיליון), מוחמד סלאח - שכנראה יעזוב בקיץ את ליברפול, מדורג שמיני (53 מיליון), סדיו מאנה מאל-נאסר תשיעי (52) וקווין דה בריינה, הקשר הבלגי של אלופת אנגליה, סוגר את העשירייה הפותחת (39 מיליון).
10 הכדורגלנים המרוויחים בעולם (על-פי "פורבס")
  1. כריסטיאנו רונאלדו
  2. לאו מסי
  3. ניימאר
  4. קארים בנזמה
  5. קיליאן אמבאפה
  6. ארלינג הולאנד
  7. ויניסיוס ג'וניור
  8. מוחמד סלאח
  9. סדיו מאנה
  10. קווין דה בריינה