כוכב ריאל מדריד וקפטן נבחרת צרפת קיליאן אמבאפה "נדהם" לראות את דיווחי התקשורת השבדית על כך שהוא חשוד באונס, אך עורכי דינו טוענים שהשחקן רגוע כי הוא לא עשה שום דבר רע.
הרשויות השבדיות אישרו כי תובע בכיר חוקר דיווח על חשד לאונס בשטוקהולם, מבלי לציין שם של אף אחד. עם זאת, התקשורת השבדית דיווחה כי הכדורגלן הצרפתי מקושר להאשמות הקשורות לאירוע במלון במרכז שטוקהולם ביום חמישי שעבר. אמבאפה הגיב לכך כשסיכם את הדיווחים כ"פייק ניוז" עבור 14 מיליון העוקבים שלו ב-X.
התקשורת השבדית דיווחה כי הכדורגלן שהה בשטוקהולם במשך יומיים בשבוע שעבר, ביקר במסעדה ביום חמישי בערב לפני שעבר למועדון לילה. הוא צולם הולך במרכז הבירה עם שלושה אנשים נוספים.
התובעים השבדים הבהירו ביום שני כי על פי "דו"ח פלילי" שהוגש למשטרה, האירוע הנחקר התרחש ביום חמישי. המשטרה נראתה מבקרת ביום שני במלון Bank, בו שהה אמבאפה, כאשר שוטרים עזבו מאוחר יותר עם תיקים. דיווח אחד ציין כי הם לקחו בגדים מהמלון כראיה.
אמבאפה לא זומן למשחקי ליגת האומות של צרפת בשבוע האחרון - בהם השיגה סגנית אלופת העולם שני ניצחונות חוץ, 1:4 על ישראל ביום חמישי ו-1:2 על בלגיה ביום שני- בגלל התאוששות מפציעה, וחזר לאימונים של ריאל.
מקורבו של אמבאפה מסר כי "על מנת לשים קץ להרס השיטתי הזה של תדמיתו, יינקטו כל הפעולות המשפטיות הנדרשות כדי לבסס מחדש את האמת ולרדוף אחרי כל אדם או כלי תקשורת המעורבים בהטרדה המוסרית וההשמצה שממנה סובל קיליאן אמבאפה שוב ושוב".
עורכת הדין של אמבאפה מארי-אליקס קאנו-ברנאר הגיבה אתמול להאשמות: "הוגשה תלונה שלא מייצגת את האמת ולא מוכיחה כלום ואני לא יודעת אפילו אם התלונה היא נגדו. הוא מעולם לא היה חשוף לסיטואציה שבה הוא היה נתון לסכנה. קיליאן רגוע והתאמן היום כרגיל כי הוא יודע ששום דבר ממה שפורסם אינו נוגע אליו". היא גם הצהירה על כוונתה להגיב עם תביעת דיבה.
בפוסט שפרסם ב-X, השחקן רמז כי הסערה התקשורתית יכולה להיות קשורה לסכסוך הכלכלי שלו עם קבוצתו לשעבר פריז סן ז'רמן, ממנה הוא תובע 55 מיליון אירו. "זה הופך לכל כך צפוי, בערב הדיון, כאילו במקרה", הוא כתב.
אמבאפה הוא מלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים, אך עזב אותה הקיץ לאחר חודשים של מחלוקת. אתמול התקיים דיון בוועדת הערעור של ליגת הכדורגל הצרפתית (LFP), שבית הדין שלה פסק כי הקבוצה חייבת לשלם לאמבאפה 55 מיליון אירו. פ.ס.ז' הכחישה את הטענות של השחקן.