הסערה סביב קיליאן אמבאפה גוברת. אחרי שאתמול (שני) דווח בתקשורת השבדית כי המשטרה המקומית פתחה בחקירה לאחר שאישה התלוננה על אונס שכביכול התבצע במלון בו לנו כוכב ריאל מדריד ופמלייתו, באתר השבדי "אקספרסן" טוענים כי אמבאפה בעצמו הוא אחד החשודים, ואף הוסיפו ציטוטים מטעם גורמים במשטרת שטוקהולם.
"הנושא הזה הועבר לתובע, שצפוי להמשיך בהליך", אמר דובר המשטרה המקומית, דניאל וויקדאהל. "אני לא אוסיף עוד, רק אפנה אתכם להמשך בירור מול משרדו של התובע".
1 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
בשבדיה טוענים כי הוא גם בין החשודים. אמבאפה
(צילום: Alex Livesey/Getty Images)
מי שנחלץ להגנתו של אמבאפה הוא מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן: "כולם יכולים לכתוב מה שהם רוצים, אבל האווירה סביב אמבאפה היא שלילית. זה מרגיש כאילו יש כאלה שרוצים להאשים אותו בכל דבר. אני לא הולך לדון בהאם ההאשמות האלה הן בגדר עובדה או המצאה. אנחנו צריכים להיות זהירים. לפעמים כדאי לקחת צעד אחורה לפני שיוצאים בהצהרות".
כזכור, הכוכב, שלא זומן לסגל צרפת על-ידי דשאן, נצפה מבלה במועדון לילה בשטוקהולם בדיוק בזמן משחק נבחרתו מול ישראל ביום חמישי האחרון (1:4). כעת נטען בתקשורת השבדית כי המשטרה המקומית פתחה בחקירה לאחר שאישה התלוננה על אונס שכביכול התבצע במלון בו לנו כוכב ריאל מדריד ופמלייתו.
אמבאפה הגיב בבוז לציוץ של רדיו מונטה קרלו וצייץ: "פייק ניוז! זה הופך להיות כל כך צפוי, כמו שעון". בצרפת העריכו כי המסר בציוץ מכוון באופן ברור כלפי האקסית, קבוצתו הקודמת פ.ס.ז', יממה לפני השימוע שיעסוק בסכסוך המשפטי בין הצדדים.
יש לציין שאמבאפה מחלים כרגע מפציעה בירך, מה שיכול להסביר את אי-הכללתו בסגל, אולם בשבת שעברה, למי ששכח, הוא פתח ב-0:2 של ריאל מדריד על ויאריאל (השלים 71 דקות לפני שהוחלף על ידי רודריגו). דבר זה הוביל לביקורת משמעותית בצרפת, שנובעת מכך שאמבאפה הוא הקפטן והכוכב של סגנית אלופת העולם, ומצופה ממנו להיות זמין כשהוא כשיר.