לאו מסי שוב הצליח להדהים הלילה (שבין ראשון לשני) את ארה"ב, לאחר שכבש צמד נוסף (שבעה שערים בארבעה משחקים) בניצחון החוץ של אינטר מיאמי על FC דאלאס במסגרת שמינית גמר גביע הליגה. האורחים כבר היו פעמיים בפיגור של שני שערים (3:1 ו-4:2) אך חזרו ל-4:4 משוגע ועלו בתום 4:5 בפנדלים במשחק חוץ.
"לאו מסי מעורר ביריבים פחד, כאילו הם רואים רוח רפאים", אמר פרשן הכדורגל ושחקן העבר טיילור טוולמן בעקבות עוד הופעה בלתי נשכת של הפנומן הארגנטינאי. לצד השערים שכבש, הצליח מסי לכפות שער עצמי די מרשים על דאלאס (מרקו פארפן) מהלך שרק הבהיר עד כמה ה"פרעוש" מטלטל את ההגנות האמריקאיות.
1 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
קל מדי. מסי
(Logan Riely/Getty Images/AFP)
מעבר לכרטיס לרבע הגמר, שם תתמודד איטר מיאמי נגד דינמו יוסטון, רשם מסי עוד שיא בסריית השיאים הבלתי נגמרת שלו, כשהעפיל למקום הרביעי בטבלת הכובשים של כל הזמנים של אינטר מיאמי, וזאת פחות מחודש לאחר שחתם במועדון ועוד לפני שרשם הופעה אחת ב-MLS.
מסי כבש פעמיים, כולל שער שוויון מאוחר, כאשר אינטר מיאמי גברה בפנדלים על דאלאס בגביע הליגה לאחר שהמשחק הסתיים ב-4:4. השחקנים היחידים שהבקיעו יותר ממסי עבור אינטר מיאמי הם גונסאלו היגוואין (29 שערים), ושחקני אינטר הנוכחיים לאו קמפאנה (16 שערים) ורוברט טיילור (8 שערים).
יש לציין כי אינטר מיאמי נוסדה רק בינואר 2018, אבל ההישג של מסי עדיין מרשים, וככל הנראה לא יעבור זמן רב עד שיכבוש את פסגת הטבלה. היגוואין, אגב, לבש את מדי אינטר מיאמי בין השנים 2020 ל-2022, ורשם 70 הופעות במועדון.
עוד לפני, וכחלק מה"מסימאניה", התבשר השחקן כי הוא יכול להתהדר בשיא נוסף - מכירות של חולצות בארה"ב. על-פי רשת ESPN ואתר "פנטסטיק", החולצה של מסי באינטר מיאמי היא הנמכרת ביותר מבין כל חולצה של ספורטאי אחר ב-24 השעות הראשונות בהן הוצאה למכירה. בכך, עקף מסי בין השאר את כריסטיאנו רונאלדו (שעבר למנצ'סטר יונייטד ב-2021), את טום בריידי (שהצטרף לטמפה ביי ב-2020) ואת לברון ג'יימס (שחתם בלוס אנג'לס לייקרס ב-2018).