הנהירה לליגה הסעודית של כוכבי הכדורגל האירופי - כך זה נראה לפחות - לא מתכוונת להיעצר בקרוב. הבוקר (שישי) דיווחה רשת הטלוויזיה "אל-אחבריה" כי ריאז מחרז חתם באל-אהלי - אחת מארבע הקבוצות במדינה שנשלטות על-ידי קרן העושר הסעודית.
אל-אהלי סגרה רשמית עם מנצ'סטר סיטי את העברתו, אחרי שחקן הכנף האלג'יראי כבר סיכם את תנאיו במועדון החדש לפני מספר ימים. הקבוצה כבר צירפה הקיץ שני כוכבים גדולים מהפרמייר-ליג: השוער אדואר מנדי מצ'לסי והחלוץ רוברטו פירמינו, שסיים את חוזהו בליברפול.
2 צפייה בגלריה
מחרז
מחרז
שם חדש מצטרף לליגה הסעודית. מחרז
(צילום: REUTERS/Molly Darlington)
מחרז בן ה-32 לא קיבל את הבמה לה ציפה בעונה שעברה אצל פפ גווארדיולה בסיטי. הוא אמנם כבש 15 שערים ב-47 משחקים, אך לא שותף בגמר הגביע האנגלי ובגמר ליגת האלופות. מה שכן, הוא יכול להתהדר כמובן בזכייה בטרבל הבלתי נשכח.
מחרז, למי ששכח, פרץ לתודעה בעונת 2015/16, כשזכה באליפות היסטורית עם לסטר. ב-2018 עבר לסיטי ובה זכה בארבע אליפויות פרמייר-ליג, שני גביעים, שלושה גביעי ליגה, מגן הקהילה וכמובן ליגת האלופות. בסך הכל, רשם 236 הופעות במדי סיטי, בהן כבש 78 שערים ובישל עוד 59.
2 צפייה בגלריה
מאנה
מאנה
באיירן לא מעוניינת בשירותיו. מאנה
(צילום: Matthias Hangst/Getty Images)
מחרז, כאמור, הוא לבטח לא יהיה השם הגדול האחרון שינחת בסעודיה. דיווחים שונים טוענים כי סאדיו מאנה בדרך לאל-נאסר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו. באיירן מינכן נואשת להיפטר מהחלוץ הסנגלי המאכזב ואל-נאסר מוכנה להשקיע כ-30-40 מיליון אירו ברכישתו.
מאנה נרכש על-ידי הבווארים מליברפול בקיץ שעבר תמורת 30 מיליון אירו והיה אמור להיכנס לנעליו של רוברט לבנדובסקי ככוכב הקבוצה. זה ממש לא קרה. הוא היה פצוע לתקופה ארוכה, הושעה מהקבוצה לאחר שהכה את לירוי סאנה וגם במשחק ההכנה האחרון של האלופה הגרמנית נראה אנמי וחסר חשק.