רוד ואן ניסטלרוי עשוי לרשום קאמבק מפתיע למנצ'סטר יונייטד, כך על פי דיווחים בהולנד. חלוץ העבר, שזכה עם השדים האדומים באליפות ב-2002/03 והוזכר בכלל כמועמד לאימון ברנלי, אמור על פי הדיווחים להצטרף לצוות המקצועי של אריק טאן האח.
במועדון מסרבים להתייחס לדיווחים, ומתעקשים כי "המאמצים מוקדשים לרצון לסיים באופן חיובי את המגעים להארכת חוזהו של טן האח בקבוצה".
2 צפייה בגלריה
רוד ואן ניסטלרוי
רוד ואן ניסטלרוי
עוזר מאמן או מאמן חלוצים? ואן ניסטלרוי
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
ההולנדי בן ה-47, שכבש 150 שערים ב-219 משחקים במנצ'סטר יונייטד, אמור על פי הדיווח להחליף את עוזרו של אריק טן האח, מיטשל ואן דר חאח, או את מאמן החלוצים בני מקארתי, שחוזהו מסתיים בסוף החודש.
ואן ניסטלרוי, שלא אימן בעונה החולפת, חווה עונה מצויינת ב-2022/23, אז הוביל את איינדוהבן למקום השני בליגה ההולנדית ולזכיות בגביע ובסופר קאפ המקומי. עוד לפני כן הוא שימש עוזר מאמן בנבחרת הולנד.
מוקדם יותר החודש דיווח כתב ה"אתלטיק" דיוויד אורנסטיין, כי ישיבת מועצת המנהלים של מנצ'סטר יונייטד החליטה להציע לאריק טן האח חוזה חדש, מאחר שהנוכחי צפוי לפוג בתום העונה הקרובה.
2 צפייה בגלריה
טן האח
טן האח
חיזוק מהמולדת. טן האח
(צילום: AP Photo/Ian Walton)
צפו: הגרמנים בטירוף אחרי השיוויון הדרמטי
(באדיבות ONE)

מבחינת המאמן בן ה-54 מדובר בתפנית נהדרת, שכן הוא הגיע אל משחק גמר הגביע נגד מנצ'סטר סיטי על רקע דיווחים כי בכל מקרה הוא יסיים את דרכו במועדון בתום העונה שחלפה, גם במקרה של זכייה בגביע – בו זכה בסופו של דבר לאחר ניצחון על 1:2 התכולים ופפ גווארדיולה.