היכן ישחק לאו מסי בעונה הבאה? לאור הדיווחים הדי נחרצים כי "הפרעוש" לא יאריך את חוזהו הקיץ בפ.ס.ז', זו השאלה שמעסיקה בימים האחרונים את האוהדים ברחבי העולם.
על-פי דיווח מעניין ב"מארקה", התחנה הבאה של הכוכב הארגנטינאי עשויה להיות סעודיה. זאת לאחר שאל-הילאל, האלופה המקומית, מוכנה לשלם למסי - תקשיבו טוב - לא פחות מ-400 מיליון אירו לעונה. סכום פשוט דמיוני ופי שניים ממה שמקבל כיום הנמסיס של "הפרעוש", כריסטיאנו רונאלדו, בקבוצה סעודית אחרת, אל-נאסר (יש שיגידו שזה שיקול לא פחות חשוב עבור אלוף העולם הטרי).
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
הצעה אסטרונומית. מסי
(צילום: EPA)
כמה שעות לאחר מכן, גם ב-ESPN יישרו קו עם הפרסום בספרד וטענו כי מסי "מעוניין" לשחק בסעודיה. גורם המקורב לקבוצה אמר כי "הסיכויים לכך הם 50-50". לפ.ס.ז', קבוצתו הנוכחית של השחקן, יש אופציה להציע למסי חודש חדש לשנה נוספת, אבל הכוכב בן ה-35 - כך לפחות נטען אתמול ב"ל'אקיפ" - יעזוב ובטריקת דלת. בכותרת יומון הספורט הוכרז כי המצב מקביל ל"גירושים" ונטען כי מסי ופ.ס.ז' פשוט צריכים לדעת להיפרד.
הידיעה הגיעה לאחר ש"הפרעוש" שוב עמד בעין הסערה, וספג קריאות בוז מאוהדי פ.ס.ז' ב-1:0 הביתי לליון. הארגנטינאי בהחלט לא הציג משחק חלש יותר משאר חבריו, ודווקא קיבל במרבית העיתונים והאתרים ציון יחסית סביר לעומת שאר השחקנים, אך נראה שאוהדי פ.ס.ז' סימנו אותו כסמל ליכולת הרעה שמציגה קבוצתם.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו בהצגתו באל נאסר
כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו בהצגתו באל נאסר
הנמסיס שלו יגיע גם הוא לסעודיה? רונאלדו
(צילום: AFP)
הארגנטינאי ספג שריקות בוז גם במהלך ההפסד לראן לפני שבועיים. מאז יצאה הליגה הצרפתית לפגרת הנבחרות, ומסי זכה לשינוי האווירה לו היה כה זקוק - כאשר הצטרף לחבריו בנבחרת ארגנטינה ושיחק לראשונה מול עם נבחרתו מול הקהל הביתי, שלאהבתו היה הכוכב צמא - ואלה הרעיפו עליו אותה עליה בכמויות.
מסי כבש ארבעה שערים בשני משחקי הראווה של האלביסלסטה מול פנמה וקורסאו, וחצה את רף 800 השערים בקריירה. בנוסף, זכה קפטן אלופת העולם לכבוד במספר מקרים, כאשר בניין נקרא על שמו, ואף פסל בדמותו נחשף בידי קונמבול (התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית), והוא יוצב במוזיאון לצד פסלים של אגדות בדמות פלה ודייגו מראדונה המנוחים.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מה תהיה התחנה הבאה בקריירה? מסי
(צילום: AFP)
לצד הדיווחים ב"מארקה" וב"ל'אקיפ", בארגנטינה מפרסמים כי מסי בקשר "קרוב מאוד ורציף" עם צ'אבי ונראה שהשניים סוללים חזרה אפשרית לבארסה. בפרסום נטען כי מסי עוד לא דיבר על כך עם נשיא הקבוצה, ז'ואן לאפורטה, אך זה "רק עניין של זמן" עד שזה יקרה. השאלה הגדולה - האם ההצעה האסטרונומית מאל-הילאל תטרוף את הקלפם?
פורסם לראשונה: 08:32, 05.04.23