אחרי המעבר של הארי קיין לבאיירן מינכן, עוד העברה גדולה הושלמה היום (שבת) כאשר שחקן הכנף של ברצלונה עוסמאן דמבלה חתם רשמית בפריז סן ז'רמן על חוזה לחמש שנים. ברצלונה אישרה שהיא תקבל תמורתו 50 מיליון אירו.
דמבלה הגיע לברצלונה מדורטומנד תמורת 147 מיליון אירו ב-2017 בתור המחליף של ניימאר, שעזב לפריז סן ז'רמן תמורת 222 מיליון אירו. אולם רוב הזמן הוא איכזב על המגרש, רק בעונה האחרונה חל שיפור ביכולתו והוא עזר לברצלונה לזכות באליפות. כעת, שניהם נמצאים באותה קבוצה. למרבה האירוניה, פריז רוצה להיפטר מניימאר - שרוצה לחזור לבארסה. אולם אלופת ספרד נמצאת בקשיים כלכליים גדולים.
1 צפייה בגלריה
עוסמן דמבלה
עוסמן דמבלה
עוסמאן דמבלה. עובר לפריז
(AP Photo/Jeffrey McWhorter)
מצבו של קיליאן אמבאפה לא ברור, לפני מספר ימים דווח שהוא הודיע לקבוצה כי הוא רוצה להישאר עד סוף העונה, אולם היא מתעקשת שהוא יחתום על חוזה חדש אחרת ימצא את עצמו על הספסל או ביציע. נזכיר כי בתום העונה אמבאפה יכול לעזוב את אלופת צרפת כשחקן חופשי, והיא לא תוכל לקבל עליו תמורה. כל הסימנים מראים על כך שהוא יחתום בריאל מדריד.
כך או כך, פריז סן ז'רמן התחזקה מאוד הקיץ. מלבד דמבלה, השבוע היא צירפתה את החלוץ בנפיקה גונסאלו ראמוס. מרקו אסנסיו הגיע מריאל מדריד בהעברה חופשית, לוקאס הרננדז הגיע מבאיירן מינכן תמורת 45 מיליון אירו והקשר האחורי מנואל אוגרטה הגיע מספורטינג ליסבון תמורת 60 מיליון אירו.