על זה בדיוק חלמו אוהדי ברצלונה כשחיכו בסבלנות להופעת הבכורה של דני אולמו בהרכב - וכך גם השחקן עצמו. שחקן הרכש שהגיע הקיץ מר.ב לייפציג לאחר הופעה נפלאה ביורו 2024 במדי האלופה הטרייה, נבחרת ספרד, רשם בכורה חלומית במדי הקטלאנים כשנכנס כמחליף בדקה ה-46, כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0 בחוץ מול ראיו וייקאנו, וכבש את שער הניצחון בדקה ה-82, בדרך ל-1:2 ולמאזן מושלם לסגנית האלופה בתום שלושה מחזורים בליגה הספרדית.
כזכור, ברצלונה לא הצליחה לרשום את אולמו בסגל בשני המחזורים הראשונים של העונה בעקבות הבעיות הכלכליות של המועדון וחוסר האיזון בין ההוצאות להכנסות. בסופו של דבר בארסה הסדירה את המצב, רשמה את הקשר בן ה-26 וכאמור - הוא הראה מה הוא שווה כבר במשחקו הראשון.
1 צפייה בגלריה
דני אולמו
דני אולמו
בכורה חלומית. דני אולמו
(צילום: Denis Doyle/Getty Images)
צפו בתקציר: ברצלונה ניצחה 1:2 את ראיו וייקאנו
(ONE)
בתקשורת הספרדית שיבחו את ההופעה של דני אולמו. "הוא בא בזמן והציל את ברצלונה", כתבו ב'מארקה'. "מהרגע שהוא עלה מהספסל הוא היה הכי טוב על המגרש ושידרג את משחק ההתקפה של הקבוצה".
גם ב'אס' היללו: "דני אולמו חולל מהפך במשחק של ברצלונה בהופעתו הראשונה בקבוצה והמשקוף מנע ממנו צמד. הוא נתן לברצלונה ניצחון עם מהלך של יצירת אומנות". ב'מונדו דפורטיבו' הוסיפו: "זה היה משחק של שתי מחציות - ברצלונה נראתה אחרת לגמרי כשאולמו היה על המגרש".
"חיכיתי לרגע הזה מאז שהגעתי לכאן, ואין דרך יותר טובה לעשות את זה", אמר אולמו המאושר בסיום המשחק. "סוף-סוף זה קרה ואני שמח הצלחתי לעזור לקבוצה. אני מרגיש מצוין. שיחקתי לא מעט פעמים כקשר, אבל אני יכול לשחק גם כשחקן כנף. איפה שהמאמן יבחר לשים אותי - אעשה את הטוב ביותר כדי שהקבוצה תנצח. אני תמיד מנסה להבקיע שערים. בשער שכבשתי לאמן ימאל מצא אותי ואני שמח שהצלחתי לכבוש".
מאמן ברצלונה, האנזי פליק, התייחס גם הוא לשחקן הרכש החדש שלו: "זו בדיוק הסיבה שהבאנו אותו. הוא היה מצוין במחצית השנייה. במחצית הראשונה שיחקנו לא טוב ולא לחצנו עליהם כמו שצריך, אבל אולמו נכנס בתחילת המחצית השנייה והיה פשוט מעולה. יחד איתו החזקנו יותר בכדור והמסירות שלנו היו הרבה יותר טובות ומדויקות. הוא היה השחקן שעשה את ההבדל. נכון שיש לנו 9 נקודות, אבל אנחנו עוד צריכים להשתפר".