לפני מספר ימים דווח כי צ'אבי מועמד לאימון נבחרת קטאר, אך נראה כי יש לו אופציה אטרקטיבית אחרת - ומפתיעה למדי. ב"דיילי מייל" מפרסמים כי קשר העבר האגדי של ברצלונה ומי שהדריך את הקטאלנים מועמד לתפקיד מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אם המועדון אכן יחליט לפטר את אריק טן האח.
לפי הדיווח, נציגים של יונייטד יצרו קשר עם כוכב ברצלונה לשעבר פעמיים בחודשים האחרונים. וזה לא רק זה. משלחת בת ארבעה אנשים בראשות המנכ"ל עומר בררדה טסה לברצלונה ביום חמישי האחרון, למרות שמקורות ביונייטד טוענים שהפגישות שהתקיימו נוגעות בכלל לענף אחר, ולבעלים ג'ים רטקליף שהגיע לתמוך בקבוצת השייט של אינאוס בריטניה בקרב מול ניו זילנד על גביע אמריקה.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
מועמד ליונייטד. צ'אבי
(צילום: Lluis GENE / AFP)
עוד נכתב כי אם טן האח יפוטר, עוזרו של ההולנדי - רוד ואן ניסטלרוי עשוי להיות מחליף מיידי לטווח הקצר - ואז ימונה מאמן בכיר אחר, אולי צ'אבי. זה לא סוד שכסאו של טן האח רעוע כשלא מעט דיווחים בחודשים האחרונים טענו כי הוא בדרך הביתה. בינתיים יונייטד חווה פתיחת עונה קשה בפרמייר-ליג, כשהיא מדורגת רק במקום ה-12 בטבלה עם 11 נקודות מ-24 אפשריות. בשבת האחרונה נזקקה למהפך במחצית השנייה כדי לנצח 1:2 את ברנטפורד.
יש לציין כי אתמול סירבו ביונייטד להגיב לספקולציות בנוגע לעתידו של טן האח וטענו כי הוא "ממשיך בתפקיד". גורם במועדון אמר ל"דיילי מייל" כי אין כרגע למועדון תוכניות לבצע שינוי על הקווים.
2 צפייה בגלריה
טן האח
טן האח
הכיסא רועד. טן האח
(צילום: REUTERS/Molly Darlington)
מלבד צ'אבי, גם מאמן ספורטינג ליסבון רובן אמורים ואקס בורוסיה דוטרמונד בורוסיה דורטמונד אדין טרזיץ' מוזכרים כמועמדים לתפקיד.