"אני מאוד נרגש להיות כאן. כולם קיבלו אותי בצורה נהדרת והתחושות טובות. אני מרגיש בבית". הדובר: ליאל עבדה, החלוץ הישראלי שהוצג הערב (שישי) רשמית בסלטיק וכבר כרך אימון ראשון עם קבוצתו החדשה.
"כמובן ששוחחתי עם ניר ביטון לפני שחתמתי והוא סיפר לי על המקום המדהים", המשיך עבדה במסיבת העיתונאים. "אני מקווה שנוכל להצליח ביחד. זה מדהים להגיע למועדון גדול כמו סלטיק ואני מאוד רוצה להראות לאוהדים ולכל המועדון מה אני מסוגל לעשות".
1 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
אימון בכורה בסלטיק. עבדה
(צילום מסך מתוך חשבון הטוויטר של סלטיק)
עבדה מוצג בסלטיק
"אני הכי טוב בצד ימין, אבל יכול גם לשחק בחוד וגם בצד שמאל. בכל מקרה אעשה כל מה שהמאמן יבקש ממני ואתן את הכל עבור הקבוצה", המשיך השחקן. "לפני שבוע שמעתי שסלטיק רוצה אותי ושהמאמן מעוניין בי ולא חשבתי פעמיים. הפכתי לאדם המאושר בעולם. אעשה את המקסימום כדי שסלטיק שוב תזכה באליפות".
עבדה בן ה-19, שהיה ללא ספק תגלית העונה, רשם שנה נהדרת במדי פתח תקווה בה כבש 12 שערים והיה מהגורמים הבולטים לכך שקבוצתו סיימה במקום החמישי בליגת העל.
בסלטיק קיבלו חוות דעת מניר ביטון, שהמליץ בחום לצרף את עבדה ובמקביל המליץ לשחקן נבחרת ישראל להצטרף ולשחק לצידו. החלוץ אף עשוי להיות משולב במשחק הראשון של סלטיק בסיבוב השני של מוקדמות הצ'מפיונס - ביום שלישי מול מיידטלנד הדנית.