בהתאחדות האנגלית (FA) עדיין מחפשים מאמן קבוע לנבחרת הלאומית, למרות ההצלחה של המאמן הזמני, לי קרסלי, שנעל את החלון הבינלאומי השבוע עם שני ניצחונות (בתוצאה 0:2) על אירלנד ופינלנד, במסגרת ליגת האומות.
ב"טלגרף" הבריטי טוענים כי קרסלי אומנם נלקח בחשבון כיורש של גארת' סאות'גייט אבל במקביל ממשיכים לבחון שם אפשרויות נוספות כאשר אדי האו, גרהאם פוטר ופרנק למפארד נמצאים על הכוונת.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה ביציע בווימבלדון במשחק מול זברב ונורי
פפ גווארדיולה ביציע בווימבלדון במשחק מול זברב ונורי
הממלכה בהמתנה האם יאריק חוזה בסיטי? פפ
(צילום: AP Photo/Kirsty Wigglesworth)
על פי הדיווח, המועמד הנוצץ ביותר, פפ גווארדיולה, יהיה מבחינת הממלכה, "מינוי החלומות", כשלא מוותרים של על האפשרות שידריך את נבחרת שלושת הארית במונדיאל 2026, שייערך בצפון אמריקה. המאמן הספרדי מחזיק בחוזה במנצ'סטר סיטי עד סיום העונה, ונכון לעכשיו טרם ברור האם יאריך אותו או שמא העונה הנוכחית תהיה עונת הפרידה שלו מהאלופה האנגלית.
2 צפייה בגלריה
לי קרסלי
לי קרסלי
יהפוך את הזמני לקבוע? קרסלי
(צילום: David Rogers/Getty Images)
אפשרויות יוקרתיות נוספות, כמו יורגן קלופ ומאוריסיו פוצ'טינו כבר ירדו מהפרק, כאשר הראשון כבר הביע את סירובו והשני מונה רשמית למשרת האימון בארה"ב.
עם זאת, קרסלי הוא עדיין המאמן המוביל לקבל את משרת הקבע לאחר הניצחונות השבוע. על פי הדיווח הוא אף "קיבל תמיכה מהשחקנים במהלך החלון הבינלאומי, בזכות סגנון המשחק הפתוח יותר לעומת קודמו".