נמצא המחליף לבוגדן פלאניץ'? על-פי דיווח ברומניה, מכבי חיפה צפויה לצרף בקרוב את בלם קלוז', אנדריי בורקה. לפי הפרסום, המו"מ בין הצדדים עוד בעיצומו, אך בורקה עצמו מפעיל לחץ כבד על מנת להוביל להשלמת המעבר לקבוצה שתשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות.
בעונה שעברה במדי קלוז' הוא רשם 36 הופעות ושני שערים והיה חלק משמעותי באליפות של קבוצתו ברומניה. בורקה עדיין מחזיק בחוזה בקלוז' עד קיץ 2024 ובדיווח נאמר כי חיפה עשויה לרכוש אותו בכמיליון אירו. בנוסף, לבורקה בן ה-29 גם 12 הופעות במדי נבחרת רומניה.
2 צפייה בגלריה
אנדריי בורקה
אנדריי בורקה
יגיע לסמי עופר? בורקה
(צילום: AP)

מכבי חיפה מציגה: קוטלת המאמנים

שלוש יריבות פגשה מכבי חיפה בשלב מוקדמות ליגת האלופות בדרך להעפלה, כל השלוש נפרדו מהמאמנים שלהן מיד לאחר ההדחה הכואבת. זה התחיל עם הפיטורים של פדרו מרטינס מאולימפיאקוס (1:5 לחיפה בסיכום שני המשחקים), המשיך עם הפיטורים של אלכסנדר צורניגר מאפולון לימסול (2:4 בסיכום שני המשחקים), והסתיים היום (שישי) עם התפטרותו של דיאן סטנקוביץ' מהכוכב האדום בלגרד.
ההתפטרות של קשר העבר הסרבי מגיעה בהפתעה גדולה. סטנקוביץ' עומד על הקווים מאז דצמבר 2019, והוא הוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות סרביה רצופות ולזכייה בגביע המקומי בשנתיים האחרונות. עם זאת, בכל התקופה שלו כמאמן הקבוצה לא הצליח סטנקוביץ' להוביל אותה למפעל היוקרתי ביותר. בעונת 2020/21 הכוכב האדום הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי על ידי אומוניה ניקוסיה הקפריסאית בדו קרב פנדלים, וגם בעונה שעברה הודחה בסיבוב השלישי לאחר שהפסידה לשריף טירספול המולדובית.
2 צפייה בגלריה
דיאן סטנקוביץ'
דיאן סטנקוביץ'
הוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות סרביה רצופות. סטנקוביץ'
(צילום: AP)
הכוכב האדום דורגה היום בדרג הראשון בהגרלת הליגה האירופית, והוגרלה לבית עם מונאקו הצרפתית, פרנצווארוש ההונגרית, וטרבזונספור הטורקית. מי שיחליף את סטנקוביץ' הוא מילוש מילוייביץ', ששימש כעוזר המאמן תחת המאמן המתפטר.
פורסם לראשונה: 19:10, 26.08.22