מבקש סליחה: ליאו מסי, כוכב פ.ס.ז', פרסם היום (שישי) סרטון ובו הוא מתנצל בפני המועדון וחבריו לקבוצה על פרשת הטיסה הלא מאושרת לסעודיה, שהביאה להשעייתו לשבועיים לאחר שלא הגיע לאימון הקבוצה ביום שני השבוע.
"רציתי לעשות את הסרטון הזה בעקבות מה שקרה", אמר ה"פרעוש" בתחילת דבריו. "קודם כל אני מבקש סליחה מחבריי לקבוצה ומהמועדון. בכנות, חשבתי שיהיה לנו יום חופש כפי שהיה בשבועות שלפני כן".
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
טעות בתום לב? מסי
(צילום: AP \ Aurelien Morissard)
"ארגנתי את הטיול הזה לערב הסעודית, שביטלתי בעבר, והפעם לא יכולתי לבטל. שוב, מבקש סליחה על מה שעשיתי ואני אקבל כל החלטה שהמועדון יחליט. חיבוקים".
כזכור, מסי שיחק 90 דקות בהפסד 3:1 ללוריין ויממה לאחר מכן טס לסעודיה, זאת במסגרת הסכם חסות שיש לו עם המדינה לקידום התיירות בה. הסכם, בו הוא גורף מיליוני דולרים. הייתה רק בעיה אחת: על-פי שלל פרסומים, "טיסת העבודה" הזו התבצעה ללא אישור וללא ידיעת המועדון.
יש לציין כי בצרפת דווחו כי מסי ביקש את האישור של המאמן כריסטוף גאלטייה, אך לאחר שזה סירב - הארגנטינאי החליט לטוס על דעת עצמו.
כידוע, מסי לא צפוי להאריך את חוזהו בקבוצה ושמו כבר נקשר, בין היתר, בקאמבק לקבוצתו לשעבר, ברצלונה. בעונה הנוכחית נותרו עוד חמישה משחקים, כשהשחקן צפוי לא להופיע בשניים הקרובים נגד טרואה ביום ראשון הקרוב ונגד אז'אקסיו בשבת הבאה.
כשגאלטייה נשאל היום מה צפוי לקרות לאחר ההשעיה הוא ענה: "המועדון ומסי ימתינו עד תום התקופה ואז ידונו כיצד הוא מסיים את העונה. ברור שיתקיימו דיונים עם כל האגפים במועדון אבל גם עם ליאו, שהוא האדם העיקרי המעורב. בכל מקרה זאת החלטה שהייתי צריך לקבל, אבל הודיעו לי עליה".