קיליאן אמבאפה הגיע לריאל מדריד ובתחילת הקיץ אין פרשן אחד שלא חשב שהבלאנקוס יטיילו לאליפות נוספת. רק שבינתיים הקבוצה הלוהטת בספרד היא ברצלונה, שאתמול גברה 0:1 על חטאפה ושמרה של 100 אחוזי הצלחה בליגה - 7 ניצחונות מ-7 משחקים.
רוברט לבנדובסקי כבש את שערו השביעי העונה והפך את האנזי פליק למאמן השלישי בתולדות המועדון שמשיג 21 נקודות מ-21 אפשריות בשבעת מחזורי הפתיחה בליגה, אחרי טאטה מרטינו ב-2013/14 וארנסטו ואלוורדה ב-2017/18. האחרון נעצר במשחק השמיני ולא השווה את השיא של מרטינו, אליו יוכל להצטרף פליק בשבת אם בארסה תנצח בחוץ את אוסאסונה.
2 צפייה בגלריה
פליק
פליק
מרוצה. פליק
(צילום: REUTERS/Albert Gea)
לבנדובסקי ובארסה עם ניצחון שביעי רצוף!
(באדיבות ONE)

אגב, למי ששואל, פפ גווארדיולה, יוהאן קרויף וטיטו וילאנובה, למשל, לא עברו את מחסום המשחק השישי בימיהם בקאמפ נואו אבל פליק - שהגיע במפתיע הקיץ לקטאלוניה - נראה בינתיים כמאמן המושלם. "גאה בעיקר בשחקנים", אמר פליק בסיום. "לא חשבתי שנשבור שיאים, אבל זה לא חשוב לי. אני חושב רק על המשחק הבא".
שדר הקווים ניסה להקשות קצת על פליק - ושאל אותו על היכולת הפושרת, אבל המאמן הגרמני ענה בעקיצה: "תגיד לי: כמה נקודות מקבלים על 0:1?". פליק הוסיף: "הצלחנו להבקיע שער אחד ולהשיג את שלוש הנקודות".
2 צפייה בגלריה
ימאל
ימאל
נפצע, אבל יהיה כשיר למשחק הבא. ימאל
(צילום: David Ramos/Getty Images)
פליק נשאל גם על וויצ'ך שצ'סני, השוער שפרש רק לפני חודש וכעת צפוי לרשום קאמבק בברצלונה. "אני מדבר רק על השחקנים שיש לי", אמר פליק בתקיפות. "אינאקי פנייה הוא השוער הראשון שלנו ואנחנו מאוד מרוצים ממנו. זה כל מה שאני יכול להגיד. אינאקי הוא בן 25, אבל השוערים האחרים צעירים מאוד. אנחנו צריכים עוד ניסיון בין הקורות ובגלל זה עולים כל מיני שמות".
ז'ול קונדה, שהיה מעורב בשער הניצחון של לבנדובסקי, המשיך: "לא תמיד אפשר לנצח בתוצאה גבוהה, זה קורה. הכי חשוב שיצרנו מספיק מצבים ולקחנו את שלוש הנקודות. חטאפה יריבה קשה. שלטנו, הגענו למספיק הזדמנויות, גם אם לא כבשנו".
לאמין ימאל נראה יורד מהמגרש צולע בסיום, אך במועדון הרגיעו וטענו כי לא מדובר בפציעה חמורה. למרות זאת, באתרים הקטאלנים טוענים כי הכוכב בן ה-17 ינוח נגד אוסאסונה. "לאמין ימאל עושה את ההבדל, אנחנו חייבים לשמור עליו כמו על כל אחד אחר", הבהיר פליק.