אחד הכדורגלנים הגדולים בדור הנוכחי, ואחד הקשרים הגדולים בכל הזמנים, אנדרס אינייסטה, צפוי להודיע בתוך שבוע על פרישה מכדורגל - כך מדווחים באתר 'רבלבו'.
על פי הדיווח, אינייסטה בן ה-40, שמזוהה עם המספר 8 שהתנוסס על חולצתו לאורך כל הקריירה, צפוי לתלות את הנעליים בתאריך ה-8 באוקטובר - זאת למרות הדיווחים כי הוא בכלל מתכנן להצטרף לאינטר מיאמי ולחזור לשתף פעולה עם לאו מסי, סרחיו בוסקטס, לואיס סוארס וג'ורדי אלבה.
1 צפייה בגלריה
אחד הגדולים יודיע על פרישה? אינייסטה
אחד הגדולים יודיע על פרישה? אינייסטה
אחד הגדולים יודיע על פרישה? אינייסטה
(צילום: getty images)
אינייסטה החל את דרכו בברצלונה בשנת 2002 ושיחק במדיה לא פחות מ-16 שנה, במהלכן זכה עמה תשע פעמים באליפויות ספרד, שש פעמים בגביע המלך ועוד ארבע פעמים בליגת האלופות.
סביבו, בנוסף לצ'אבי ולאו מסי, נבנתה בארסה הגדולה, שנחשבת לאחת הקבוצות הגדולות בכל הזמנים. ב-21 במאי 2018 הוא ערך את משחקו האחרון במדי הבלאוגרנה ועבר לשחק בוויסל קובו היפנית. אחרי חמש שנים עבר לאמירטס מאיחוד האמירויות, בה הוא משחק כיום.
הקשר המופלא חתום על הזכייה היחידה של נבחרת ספרד במונדיאל, אחרי שכבש בטורניר ב-2010 את שער הניצחון בגמר מול הולנד בהארכה. בנוסף, הוא זכה עם לה-רוחה פעמיים ביורו ב-2008 ו-2012 ובדומה לברצלונה, הנבחרת הספרדית בה שיחק נחשבת לאחת הגדולות והדומיננטיות אי-פעם. בסך הכול הוא ערך 131 הופעות במדים הלאומיים במשך 12 שנה וכבש 13 שערים.