דוהרת קדימה: 0:3 מרשים לנאפולי על ספציה
(באדיבות ONE)
המחזורים בליגות הבכירות באירופה נמשכים היום (ראשון).

גרמניה

וולפסבורג - באיירן מינכן 3:1 | האלופה חזרה לנצח אחרי שלוש תוצאות 1:1 בליגה ברציפות וגם חזרה על הפסגה עם נקודה יותר מאוניון ברלין. האורחת פתחה בטירוף והובילה 0: כבר בדקה ה-19. קינגסלי קומאן ניסה להגביה לתומאס מולר, אבל הכדור שלו עבר את היעד שלו והמשיך פנימה בדקה התשיעית. קומאן הכפיל עם שער יפה מהאוויר כעבור חמש דקות אחרי בישול של ז'ואאו קאנסלו ומולר בעצמו הוסיף עוד אחד בדקה ה-19 עם נגיחה אחרי הגבהה של יוזואה קימיש. יקוב קמינסקי צימק בדקה ה-44 ובדקה ה-54 קימיש ספג כרטיס צהוב שני ואת האדום הראשון בקריירה. בדקה ה-73 קיבלנו את הממתק של המשחק והשער הכי יפה בו. ג'מאל מוסיאלה לקח את הכדור בימין, עבר שני שומרים ואז בין ארבעה הצליח להשתחל ובעט אל הפינה הקרובה פנימה את ה-1:4. ביצוע מושלם. מתיאס סוואנברג עוד הצליח לצמק בדקה ה-81, אבל לא יותר מזה.
2 צפייה בגלריה
ג'מאל מוסיאלה שחקן באיירן מינכן
ג'מאל מוסיאלה שחקן באיירן מינכן
שער ענק. מוסיאלה
(צילום: גטי אימג'ס)

איטליה

ספציה - נאפולי 3:0 | עם הניצחון החמישי ברציפות, האורחת הגדילה את הפער בפסגה ל-16 נקודות לפחות עד הדרבי של מילאנו (21:00). זה לא היה משחק גדול של נאפולי, אך צמד הכוכבים שלה התעלה במחצית השנייה וניצח עבורה את המשחק - חביצ'ה קברצחליה כבש בפנדל (47), ויקטור אוסימן ניצל טעות של השוער ברטלומי דרגובסקי כדי לנגוח את השני (68), וחמש דקות לאחר מכן בישל הגאורגי לניגרי שהשלים צמד. קברצחליה כבר עם שמונה שערים ותשעה בישולים העונה בליגה, בעוד אוסימן העלה את מאזנו ל-16 שערים בליגה וביסס עוד יותר את מעמדו כמלך השערים של הסרייה A. המארחת מהמקום ה-17, שרשמה הפסד רביעי ברציפות ומשחק שלישי ברציפות ללא שער, מעולם לא ניצחה בביתה את נאפולי.
2 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
ניצחון מתוק במיוחד בדרבי. לאוטרו מרטינס
(צילום: AP)
אינטר - מילאן 0:1 | הרוסונרי ממשיכים לצלול עם הפסד שלישי ברציפות וכנראה גם הכואב מכולם (למרות ששני הקודמים היו 5:2 ו-4:0). אינטר, לעומת זאת, עם ניצחון שני ברציפות והיא שומרת על המקום השני, מרחק עצום מנאפולי המוליכה. לאוטרו מרטינס כבש את השער היחיד במשחק בנגיחה אחרי קרן של חסן צ'לחנוילו בדקה ה-34. זה ניצחון שני ברציפות של אינטר מול היריבה העירונית אחרי שהביסה אותה 0:3 בסופרקופה ב-18 בינואר.
פורסם לראשונה: 15:24, 05.02.23