במדריד חגגו כל הלילה את הזכייה ה-15 של ריאל בליגת האלופות. על הבוקר שטפו האוהדים את העיניים גם עם הכותרות המפרגנות בעיתונים השונים ברחבי העולם.
"מכונה מנצחת", קבע השער של המארקה, כשנשיא המועדון, פלרונטינו פרס הוסיף במסגרת האופוריה ששוטפת את המועדון והצהיר: "המסע לגביע ה-16 יצא לדרך". באתר העיתון המדרידאי לא הסתירו את גאוות היחידה עם הכותרת: "אפילו העיתונות הקטאלנית נכנעה לריאל", תוך שהם מציגים כותרות מהאוטונומיה של ברצלונה, כשבאחד מהם, חתמו את השער עם הטייטל: "הסיפור שאינו נגמר".
8 צפייה בגלריה
אנצ'לוטי
אנצ'לוטי
אנצ'לוטי והגביע
(צילום: REUTERS/Hannah Mckay)
8 צפייה בגלריה
שער ה"מארקה"
שער ה"מארקה"
"מכונה מנצחת". שער ה"מארקה"
8 צפייה בגלריה
שער ה"מונדו דפורטיבו"
שער ה"מונדו דפורטיבו"
"עוד פעם אחת". שער ה"מונדו דפורטיבו"
8 צפייה בגלריה
שער ה"ספורט אס"
שער ה"ספורט אס"
"הסיפור שלא נגמר". שער ה"ספורט"
ב"אס" הספרדי, שמזוהה גם כן עם הבאלנקוס, המשיכו באותו הקו עם הכותרת: "נצחיים", והוסיפו: "שמחה עזה במועדון הגדול ביותר של המאה ה-20 שהופך למועדון הגדול ביותר של המאה ה-21, המאמן האיטלקי קרלו אנצ'לוטי ממשיך לבסס את עצמו כמאמן הטוב ביותר במפעל, עם גביע חמישי".
ב"מונדו דפורטיבו" סיכמו בפשטות: "עוד פעם אחת", על זכייה נוספת במה שנראה כמו שרשרת לא נגמרת.
8 צפייה בגלריה
שער ה"דיילי אקספרס"
שער ה"דיילי אקספרס"
"צלצול ראשון". שער ה"דיילי אקספרס"
8 צפייה בגלריה
שער ה"דיילי מייל"
שער ה"דיילי מייל"
"אלוף אמיתי". שער ה"דיילי מייל"
8 צפייה בגלריה
שער ה"סאן"
שער ה"סאן"
"הזעקה של בל". שער ה"סאן"
בשער ה"סאן" הבריטי, התמקדו מטבע הדברים בכוכב האנגלי, ג'וד בלינגהאם, שחגג אמש תואר אירופי ראשון, עם משחק המילים "זעקת הפעמון (בל)". ב"דיילי אקספרס" חגגו עם "הראשון של בל" (הצלצול הראשון), וב"דיילי מייל" סיכמו בפשוט: "ג'וד הוא אלוף אמיתי".

הכרזת אמבאפה מתקרבת? "ייקח אותנו לרמה אחרת"

ריאל זכתה בגביע, אבל על-פי כל התחזיות - מחר היא אמורה לקבל פרס נוסף - קיליאן אמבאפה, שכבר סיכם במועדון וכולם במדריד ממתינים להכרזה הרשמית על החתמתו.
8 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
פרצופו של אמבאפה כבר על צעיפי ריאל
(צילום: Thomas COEX / AFP)
"אם הוא יגיע, הוא ייקח אותנו לרמה אחרת לגמרי", סיפר בלינגהאם, כשנשאל לגבי הרכש הנוצץ שנמצא בדרך לברנבאו. "זה יהיה מדהים. ראיתם שהדבר היחיד שקצת חסר לנו זה חלוץ 9 אפקטיבי, וקיליאן אחד הטובים בעולם".
מאמן ארסנל לשעבר, ארסן ונגר, הודה: "בעונה הבאה הם יצרפו עוד שחקן שיכבוש 40 שערים, אולי אפשר לתת להם את הגביע כבר עכשיו?".
נשיא ריאל, פלורנטינו פרס, נשאף אף הוא על הכוכב הצרפתי, אבל היה פוליטקלי קורקט: "אתם יכולים להמשיך לשאול אותי, אבל אדבר רק על השחקנים שבסגל כרגע. לא מתעסק בשחקנים של קבוצות אחרות".
10 ההצלות הכי מטורפות העונה בלה ליגה
(באדיבות ONE)