שביעות רצון רבה בריאל מדריד לאחר ה-2:4 המהנה אמש (רביעי) על נאפולי בליגת האלופות, שהבטיח לבלאנקוס את המקום הראשון בבית. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הפכה פיגור מוקדם, ספגה את שער השוויון, אך שערים מאוחרים של ניקו פאס (84) וחוסלו (90+4) העניקו לה ניצחון על היריבה מהמקום השני.
מי שפעם נוספת סיפק משחק מצוין ושער מרהיב הוא רודריגו, שנמצא בכושר נפלא בתקופה האחרונה. שחקן ההתקפה הברזילאי היה מעורב ב-11 שערים של ריאל בשבעת המשחקים האחרונים, זאת לאחר שב-12 המשחקים הראשונים של העונה היה מעורב רק בשניים.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם
השוואות לזידאן. ג'וד בלינגהאם
(REUTERS/Juan Medina)
ואי אפשר בלי ג'וד בלינגהאם. האנגלי ממשיך את העונה המדהימה שלו, כבש אתמול את שערו ה-15 ב-16 משחקים והוסיף בישול יפהפה לחוסלו. בנוסף, בלינגהאם הוא השחקן הראשון בתולדות המועדון שכובש בארבעת משחקיו הראשונים בליגת האלופות. בתקשורת הספרדית היללו: "בלינגהאם היה בכל מקום. אף שחקן בתולדות המועדון, גדול ככל שיהיה, לא עשה את מה שהוא עושה - אפילו לא זידאן".
אנצ'לוטי אמר על בלינגהאם: "הוא השחקן שעשה את ההבדל בין הקבוצות. אף אחד לא יכול היה לתאר לעצמו שהוא ישתלב בצורה כה מושלמת. זה הפתיע את הקהל, את יתר השחקנים בקבוצה ואפילו את היריבות שלנו".
גם פאס זכה לשבחים. הקשר בן ה-19 הפך לארנטינאי השני הכי צעיר שכובש בתולדות המפעל, אחרי מסי, שעשה זאת בגיל 18 ו-131 ימים (נובמבר 2005, במדי ברצלונה נגד פנאתינייקוס). במארקה כתבו: "פאס השיג את הרגע הגדול בחייו, כשכבש בבעיטה מושלמת וגנב את אור הזרקורים".
ריאל מדריד סופרת ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ובמחזור האחרון גם תפסה מחדש את המקום הראשון בליגה הספרדית. בעוד שלושה ימים היא תארח את גרנאדה, שבוע לאחר מכן תתארח אצל בטיס ואז יצפה לה משחק חוץ במחזור האחרון של שלב הבתים של ליגת האלופות, שיהיה מבחינתה לפרוטוקל בלבד לאחד שכאמור הבטיחה את פסגת הבית.