ברצלונה לא עוצרת. הקבוצה של צ'אבי השיגה אתמול (רביעי) ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות - 1:2 על בטיס מהצמרת, שהגדיל זמנית את הפער בפסגת הליגה הספרדית לשמונה נקודות, לפחות עד משחקה של ריאל מדריד מול ולנסיה הערב (22:00).
ראפיניה (65) ורוברט לבנדובסקי (80) כבשו, אך מי שהיה מעל כולם ונבחר לאיש המשחק הוא אלחנדרו באלדה, המגן הספרדי בן ה-19, שבישל את השער הראשון. הוא גם זכה למחמאות בסיום המשחק מהמאמן שלו, צ'אבי: "יש לנו שלושה מגנים שמאליים מצוינים. באלדה כל כך צעיר ואנרגטי, הוא נתן הופעה גדולה. זה תענוג לראות אותו משחק".
1 צפייה בגלריה
אלחנדרו באלדה
אלחנדרו באלדה
"נתן הופעה גדולה". באלדה
(צילום: גטי אימג'ס)
בזכות הניצחון ברצלונה כבר עם 50 נקודות עם סיום הסיבוב הראשון בלה ליגה, מה שאומר שהיא בקצב של 100 נקודות לעונה. מדובר בפעם השישית שבארסה רושמת את ההישג, הראשונה מאז עונת 2017/18, כשבארבע מתוך חמש הפעמים הקודמות היא גם זכתה באליפות בסופו של דבר (נכשלה לעשות זאת בעונת 2013/14).
"זה היה משחק נהדר", אמר צ'אבי. "הצלחנו לכבוש, שיחקנו טוב מאוד במגרש קשה ולקחנו מהם את הכדור. אני שמח, לא רק בגלל התוצאה אלא גם בזכות היכולת. שלטנו במשחק, היינו רגועים וממוקדים, טובים בכנפיים ובמרכז. הקבוצה מאמינה, מלאה בתשוקה וביטחון. אנחנו מאוד רעבים".
ראפיניה, שכבש כאמור את השער הראשון, הוסיף: "התחושות טובות. אנחנו עובדים קשה והתוצאה היא הנקודות שאנחנו משיגים. זה חשוב להשיג ביטחון בשלב הזה של העונה. ידענו שיהיה משחק קשה, בטיס קבוצה טובה, ולשמחתי לא היינו צריכים לסבול הרבה בשביל הניצחון הזה".