מי שחשב שנהירת הכוכבים האירופאים לליגה הסעודית תיעצר - טעה ובגדול. על-פי דיווח ב"דיילי-מייל" הבריטי, קווין דה בריינה, מהברגים הכי משמעותיים במכונה המשומנת של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, סיכם את תנאיו באל-איתיחאד.
על פי אותו פרסום, בימים אלה מתנהל מו"מ בין שני המועדונים על דמי העברה של הקשר בן ה-33 (שמחזיק בחוזה באלופת אנגליה עד קיץ 2025). דה בריינה, כידוע, אמנם זכה עם סיטי באליפות פרמייר-ליג נוספת אך אכזב יחד עם חבריו בנבחרת בלגיה ביורו האחרון (הדחה בשמינית הגמר).
2 צפייה בגלריה
קווין דה קריינה
קווין דה קריינה
יגיע לסעודיה? דה קריינה
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
את אל-איתיחאד מאמן לורן בלאן ומככבים בו כמה שמות מסקרנים, ביניהם קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, פאביניו וז'וטה. מה שכן, המועדון שבבעלות קרן ההשקעות הסעודית סיים את העונה החולפת רק במקום החמישי בליגה, בפער של יותר מ-40 נקודות מהאלופה אל-הילאל.
כבר בחודש האחרון סיפר דה בריינה בפתיחות על האפשרות שיגיע לסעודיה. "בגילי צריך להיות פתוח להכל וצריך כבר לחשוב על עתידי. אשתי פתוחה למעבר ליעד אקזוטי כהרפתקה", הודה אז. "אני יכול להרוויח שם סכומי כסף מדהימים. הרווחתי הרבה כסף במהלך 15 שנות הקריירה שלי, אבל בשנתיים בערב הסעודית אני יכול להרוויח אפילו יותר מזה. זה משהו שאני צריך לחשוב עליו בשלב האחרון של הקריירה".
2 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
חבר חדש באל-איתיחאד? בנזמה
(צילום: Francois Nel/Getty Images)
דה בריינה, שבחודש שעבר חגג יום הולדת 33, זכה עם מנצ'סטר סיטי בשש אליפויות וכמובן גם בליגת האלופות ב-2023, אך לטענת הצהובון הבריטי הוא נשבה לעסקה שכוללת "סכום כסף מטורף".
ממשיך לאכזב: צפו בהחמצות גדולות של בנזמה
(באדיבות ONE)