עונש ההרחקה שהוטל על פול פוגבה בגין כישלון בבדיקת בסמים קוצר ל-18 חודשים בעקבות ערעור מוצלח בבית הדין לבוררות בספורט (CAS), כך לפי הדיווח ב"דיילי מייל".
הצרפתי בן ה-31 של יובנטוס קיבל במרץ עונש הרחקה של ארבע שנים, שעלול היה לסיים את הקריירה שלו, וכן קנס של 5,000 פאונד. כעת, לפי הדיווח, פוגבה יוכל לחזור לאימונים כבר בינואר ולסגל כבר במרץ, והקנס הכספי בוטל.
2 צפייה בגלריה
פוגבה
פוגבה
יחזור למגרשים במרץ? פוגבה
(צילום: REUTERS/Massimo Pinca)
"סוף סוף, הסיוט נגמר", כתב פוגבה הערב. "אני יכול לצפות ליום שבו אוכל ללכת אחר החלומות שלי. תמיד הצהרתי שמעולם לא הפרתי ביודעין את התקנות, אני משחק ביושר ואני רוצה להודות ל-CAS ששמע את ההסבר שלי. זו הייתה תקופה מעיקה מאוד בחיי כי כל מה שעבדתי כל כך קשה הושהה. תודה על כל האהבה והתמיכה. אני לא יכול לחכות לחזור למגרש!".
בסטפמבר 2023, רגע לפני שנחשף שהוא נכשל בבדיקת הסמים, פורסם ריאיון עם פוגבה בו הודה כי שקל לפרוש מכדורגל לאחר שאחיו מתיאס ניסה לסחוט ממנו 11 מיליון אירו (ונכנס עקב כך לכלא לשלושה חודשים): "כסף משנה אנשים, המשבר הזה כמעט גרם לי לפרוש, לא רציתי לשחק יותר. הכדורגל הוא ענף אכזרי, אבל החלטתי להוכיח לכל מי שמעביר עלי ביקורת שאני אדם חזק. הם עוד יתחרטו על מה שאמרו עלי".
2 צפייה בגלריה
פול פוגבה חוגג עם הגביע
פול פוגבה חוגג עם הגביע
בשיאו הוא היה אחד הטובים בעולם. פוגבה חוגג אחרי הזכייה במונדיאל 2018
(צילום: רויטרס)
פוגבה, ששיחק בפעם האחרונה בספטמבר 2023, היה בשיאו אחד מהשחקנים הטובים בעולם. הוא רשם 91 הופעות במדי נבחרת צרפת (11 שערים) והיה גורם מרכזי בזכייה במונדיאל 2018. לשיאו הוא הגיע בין 2012 ל-2016, בקדנציה הראשונה ביובנטוס, אז זכה בארבע אליפויות רצופות ובשני גביעים. בקיץ 2016 הוא נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד, שהפכה אותו לשחקן היקר ביותר בעולם דאז (105 מיליון אירו). אחרי שש שנים באולד טראפורד, שבמהלכן ידע הרבה עליות ומורדמות, הוא חזר ליובה, אבל בגלל פציעות בקושי שיחק עד שהגיעה ההשעיה.