נבחרת וויילס מחשפת יורש לגארת' בייל, ומי שנראה לאחרונה כמו מועמד טבעי לתפקיד הוא ברנן ג'ונסון, שחקן הכנף של טוטנהאם שחווה פתיחת עונה נפלאה. כעת, לקראת המשחקים של וויילס מול איסלנד ומונטנגרו בדרג ב' של ליגת האומות, חלוץ הנבחרת לשעבר רוב ארנשו מאמין שאין זה מקרה שג'ונסון נמצא ברצף כיבושים מרשים עבור טוטנהאם מאז שמחק את חשבון האינסטגרם שלו.
לפי הדיווחים בממלכה, ג'ונסון בן 23 מחק את דף האינסטגרם שלו בעקבות ביקורת שקיבל לאחר ההפסד של טוטנהאם בדרבי של צפון לונדון לארסנל (1:0) בספטמבר. מאז ההפסד לתותחנים, הוא הבקיע בכל אחד מששת המשחקים האחרונים של התרנגולים.
1 צפייה בגלריה
ג'ונסון
ג'ונסון
כבש בכל אחד מששת המשחקים האחרונים של טוטנהאם. ג'ונסון
(צילום: Attila KISBENEDEK / AFP)
"אני חושב שזה שונה לכל אחד, אבל בהחלט יש משהו בזה, כי אני חושב שהרשתות החברתיות בבירור השפיעו עליו, ו(למחיקת החשבון) בבירור הייתה השפעה חיובית אמיתית", אמר ארנשו ל-BBC. "זה לא מקרי כי אני חושב שהסיבה שהוא מחק את זה הייתה בגלל כל השליליות, הכל השפיע על המשחק שלו וזה גרם לו לחשוב יותר מדי".
מאמן נבחרת וויילס, קרייג בלאמי, כינה לאחרונה את ג'ונסון שחקן "עילית" ומקווה שהוא יוכל לממש את הפוטנציאל שלו להיות ה"סופרסטאר" בנבחרת וויילס. "אני מעריץ גדול של ברנן ג'ונסון, אני חושב שהוא מבריק", הוסיף ארנשו. "מה שאני באמת אוהב זה שהוא משיג תוצאות בסוף המהלכים שלו. מה שאני רואה עכשיו זה סיום מעולה, וכן, אני באמת רוצה לראות את זה במדים של וויילס".