היא אולי עברה חלון ההעברות לא פשוט בכלל - 18 שחקנים עזבו אותה - אבל ברצלונה הוכיחה אתמול (שבת) שפשוט אסור לזלזל בה. הבלאוגרנה הביסה בביתה 0:7 מדהים את ריאל ויאדוליד - ניצחון הליגה הגבוה ביותר שלה מאז ה-0:8 באפריל 2016 אצל דפורטיבו לה קורוניה - בדרך ל-12 נקודות מ-12 אפשריות. האנזי פליק, אגב, הפך למאמן ברצלונה הראשון שמנצח את ארבעת משחקיו הראשונים בליגה מאז שארנסטו ואלוורדה עשה זאת בעונת 2017/18.
רוברט לבנדובסקי כבש את שער הליגה הרביעי שלו העונה ומזכיר נשכחות מהתקופה שלו בבאיירן מינכן; דני אולמו מצא את הרשת בפעם השנייה בשני משחקים במדי ברצלונה והוכיח את הדיוק שברכישתו; לאמין ימאל בן ה-17 המשיך להדהים עם שני בישולים נפלאים; אבל מעל כולם, ובפער, היה ראפיניה, שלהט עם שלושער ושני בישולים. אפילו מעבר למספרים, שחקן הכנף - שידע לא מעט ביקורות מאז שהצטרף לקבוצה לפני שנתיים - היה פשוט אדיר, כולל תרומה רבה לניהול המשחק.
2 צפייה בגלריה
ראפיניה
ראפיניה
ראפיניה חוגגם עם ימאל. קונצרט של ברצלונה
(צילום: Alex Caparros/Getty Images)
7-בום: בארסה רוקדת על המגרש מול ויאדוליד
(באדיבות ONE)

"אני לא בטוח אם זה היה המשחק הכי טוב שלי, אבל הוא בין הטובים ביותר", אמר לאחר המשחק הברזילאי בן ה-27, שטרם הפסיד במשחק שבו כבש בליגה הספרדית (13 ניצחונות ותיקו). "אני אנסה לעשות הרבה יותר. אני מאוד שמח. זה השלושער הראשון בחיי. אני ממש שמח שעזרתי להבטיח את הניצחון. אני מרגיש טוב. ידעתי שהעונה הזו תהיה מאוד חשובה עבורי, אז אני נותן כמיטב יכולתי לעזור לחבריי לקבוצה".
רפאיניה גם מודע לביקורות בתקשורת על הקיץ של קבוצתו - בעיקר לנוכח ההתחזקות של ריאל מדריד - והוא מיהר לקבוע: "המשחק היום הראה שאנחנו לא צריכים שחקנים חדשים. אנחנו בכושר מצוין. הקבוצה נותנת את המיטב הן במשחקים והן באימונים. התוצאה של היום משקפת את העבודה שאנחנו משקיעים".
2 צפייה בגלריה
אולמו
אולמו
מי תעצור את בארסה? אולמו וראפיניה בטירוף
(צילום: AP Photo/Joan Monfort)
על התוצאה המביכה עבור היריבה: "כשחקנים, אנחנו תמיד רוצים להבקיע יותר שערים, ועדיין לכבד את היריבים שלנו. בשבילי, הדרך הכי מכבדת היא להמשיך לשחק כדי להבקיע, אבל בלי ללעוג להם. זו הדרך הטובה ביותר להראות כבוד".
גם כלי התקשורת בקטאלוניה היו באקסטזה. "פסטיבל", נכתב בכותרות הראשיות של ה"מונדו דפורטיבו" ו"ספורט". בתקשורת ציינו כי "זה כנראה המשחק הכי טוב של ברצלונה מזה שנתיים. פשוט קונצרט".
עם הניצחון האדיר הזה, ברצלונה תיכנס כעת לפגרת הנבחרות והשחקנים ייצאו לכיוון המחנות של הנבחרות בהתאמה. אך האוהדים שלה כבר לא יוכלים לחכות לראות יותר מהקבוצה הזו, כשבמשחקה הבא תתארח ברצלונה אצל ג'ירונה, הפתעת העונה שעברה שתגיע אחרי ה-0:4 המרשים על אוסאסונה.