הצגה: אינטר מפרקת את ספציה 0:3
(באדיבות ONE)
שבת עמוסה במשחקים ברחבי אירופה התקיימה היום. באנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה וצרפת שיחקו כמה מהגדולות של היבשת.
4 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד
ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד
איזו קריסה. בלינגהאם
(צילום: גטי אימג'ס)

גרמניה

בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 3:2 איזו דרמה מטורפת. דורטמונד שוב נראתה רע, אבל גם נראתה בדרך לניצחון כשהובילה 0:2 עד הדקה ה-89. אז הגיע שער של לי בוצ'נאן, שנראה כמו שער מצמק ותו לא, אבל זה רק התחיל את הקאמבק המדהים. ניקלאס שמידט הצליח לאזן בצורה יפה בדקה ה-93 ואוליבר ברק השלים את המהפך הקסום בדקה ה-95 אחרי בישול של מיטשל וייזר וזה 2:3. יוליאן בראנדט כבש את הראשון של דורטמונד בתום מהלך אישי יפה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, רפאל גריירו הכפיל עם בעיטה מדויקת מרחוק בדקה ה-77. לי בוצ'נאן צימק עבור ורדר ברמן בדקה ה-89.
באייר לברקוזן - הופנהיים 3:0 המארחת המשיכה בפתיחת העונה הרעה שלה ונותרה ללא נקודות אחרי הפסד ביתי משפיל. מונס דאבור נכנס כמחליף בהופנהיים בדקה ה-69 ולא היה מעורב בשערים. כריסטוף באומגרטנר כבש שער גדול עם העקב (9), אנדריי קרמאריץ' הכפיל (35) וג'ורג'יניו רוטר השלים עם שער יפה בדקה ה-78.
אוניון ברלין - ר.ב. לייפציג 1:2 השוורים המשיכו בפתיחת העונה החלשה שלהם. אחרי שסיימה בתיקו בשני המחזורים הראשונים, הפסידה ר.ב. לייפציג במשחק החוץ לאוניון ברלין ונותרה עם שתי נקודות בלבד מתשע אפשריות. ג'ורדן סיבאצ'ו (32) ושראלדו בקר (38) כבשו למארחת, וילי אורבן רק צימק (83). אוניון ברלין עם 7 נקודות מ-9.
4 צפייה בגלריה
הארי קיין חלוץ טוטנהאם
הארי קיין חלוץ טוטנהאם
שבר את השיא של אגוארו. קיין
(צילום: AFP)


4 צפייה בגלריה
מרטין אודגור שחקן ארסנל עם גבריאל ז'סוס
מרטין אודגור שחקן ארסנל עם גבריאל ז'סוס
בכושר שיא. אודגור חוגג עם ז'סוס
(צילום: רויטרס)
אנגליה
בורנמות' - ארסנל 3:0 התותחנים המשיכו בכושר המצוין מפתיחת העונה ורשמו ניצחון שלישי בשלושה מחזורים כשיחס השערים שלהם עומד על 2:9. גבריאל ז'סוס שוב הראה שהוא מתנה גדולה לארסנל וביצע מהלך נהדר בשער הראשון בדקה החמישית, שער אותו כבש מרטין אודגור. הנורבגי הוסיף עוד אחד בדקה ה-11 אחרי בישול של הברזילאי. השער השלישי היה של וויליאם סליבה, שבעט נהדר מצד שמאל עם רגל שמאל אחרי בישול של גרניט ג'אקה וזה 0:3 גדול.
טוטנהאם - וולבס 0:1 הארי קיין כבש בדקה ה-64 ובנגיחה את השער ה-185 שלו בטוטנהאם והפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים עבור קבוצה אחת בפרמיירליג. הוא עקף את סרחיו אגוארו, לו יש 184 במדי מנצ'סטר סיטי ומאחוריו נמצא וויין רוני עם 183 עבור מנצ'סטר יונייטד. זה גם היה השער שסידר לטוטנהאם שלוש נקודות והיא עכשיו עם 7 נקודות מ-9 אפשריות.
4 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
(צילום: גטי אימג'ס)

איטליה

אינטר - ספציה 0:3 הנראזורי רשמו ניצחון שני בשני משחקים ועשו את זה בצורה די קלילה, יש לומר. לאוטרו מרטינס כבש את השער הראשון בדקה ה-35 אחרי בישול של רומלו לוקאקו, שהוריד לו עם הראש. הקאן צ'לחנוילו הכפיל בדקה ה-52 וחואקין קוראה הוסיף עוד אחד אחרי בישול של אדין דז'קו בדקה ה-82. סוף פודגראנו בילה 90 דקות על ספסל המפסידה.
פורסם לראשונה: 16:23, 20.08.22