עתידו של קיליאן אמבאפה לא ידוע, אבל בינתיים פריז סן ז'רמן ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה: על פי מספר דיווחים, אלופת צרפת תרכוש את חלוץ בנפיקה גונסאלו ראמוס תמורת לא פחות מ-80 מיליון אירו.
ראמוס בן ה-22 נחשב לעתיד של נבחרת פורטוגל. הוא כבש העונה 19 שערי ליגה וזכה עם בנפיקה באליפות, והיה אחד המצטיינים בקמפיין המוצלח של הקבוצה בליגת האלופות העונה עם שלושה שערים (הגיעה לרבע הגמר). הוא היה החלוץ ש"גרם" לספסולו של כריסטיאנו רונאלדו בשמינית גמר המונדיאל, כאשר עלה במקומו בהרכב מול שווייץ וכבש שלושער ענק ב-1:6 המהדהד של פורטוגל. ראמוס אמור לחתום על חוזה עד 2028.
2 צפייה בגלריה
גונסאלו ראמוס שחקן בנפיקה
גונסאלו ראמוס שחקן בנפיקה
גונסאלו ראמוס חוגג מול מכבי חיפה בסמי עופר
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
דמבלה. גם הוא בדרך
(AFP)
מי שאמור להצטרף לראמוס בפריז הוא שחקן הכנף של ברצלונה עוסמאן דמבלה, שיעלה לאלופת צרפת כ-50 מיליון אירו (סעיף השיחרור שלו), החתימה צפויה להיות בימים הקרובים. דמבלה זכה העונה עם ברצלונה באליפות, אבל החליט לעזוב את המועדון.
דמבלה כבר נחת בפריז ומאמן ברצלונה צ'אבי אישר כי החלוץ יעזוב: "הוא אמר לנו שהוא עבר לפריז סן ז'רמן ואין לנו מה לעשות עם זה. הם הציעו לו הרבה יותר כסף. הוא דיבר עם לואיס אנריקה (מאמנה החדש של פריז סן ז'רמן) והשתכנע לעבור לשחק אצלו".
נראה שגם בלי קיליאן אמבאפה, פריז סן ז'רמן תעמיד העונה קבוצה חזקה מאוד. מלבד דמבלה ועוסמאן, מרקו אסנסיו הגיע מריאל מדריד בהעברה חופשית, לוקאס הרננדז הגיע מבאיירן מינכן תמורת 45 מיליון אירו והקשר האחורי מנואל אוגרטה הגיע מספורטינג ליסבון תמורת 60 מיליון אירו.