לפני כשבועיים השלים דני אולמו את מעברו מרד בול לייפציג לברצלונה (תמורת 55 מיליון אירו), וחתם על חוזה לשש שנים עם סעיף יציאה מטורף בסך 500 מיליון אירו. אולם מאז, ה"לה ליגה" כבר יצאה לדרך והקשר בן ה-26 טרם נרשם במועדון, ולא היה בסגל הקבוצה במשחק הפתיחה של העונה נגד ולנסיה.
עכשיו מתברר שהבכורה של הספרדי עושיה לחכות עוד קצת, על אף התקווה של ראשי המועדון שהוא יופיע עוד הערב (20:00) מול הקהל המקומי במשחק הביתי הראשון ל-2024/25 נגד אתלטיק בילבאו.
2 צפייה בגלריה
דני אולמו
דני אולמו
ממתין לבכורה. אולמו
(צילום: MANAURE QUINTERO / AFP)
2 צפייה בגלריה
דני אולמו
דני אולמו
גם האוהדים יאלצו לחכות
(צילום: MANAURE QUINTERO / AFP)
הסיבה: הבעיות הפיננסיות של המועדון וחוסר האיזון בין ההוצאות להכנסות. אל הסכם החסות עם חברת "ארמק" האמריקאית (40 מיליון אירו), שנחתם לאחרונה, התווספו הפרידה מאילקאי גונדואן, שעשה פניית פרסה למנצ'סטר סיטי (והיה אמור להרוויח 40 מיליון אירו בשתי העונות הקרובות) והעזיבה של מיקאיל פאייה הסנגלי לראן הצרפתית. בנוסף היה אמור היה אמור להיחתם הסכם חסות עם נייקי – שהיה אמורה לפתור את כל בעיות הפייר-פליי של המועדון, וכמובן את בעיית הרישום אולמו.
עם זאת, למרות ההתקדמות במשא ומתן עם ענקית הספורט, העסקה טרם הושלמה. כתוצאה מכך, חתימת ההסכם, שכוללת בונוס בגובה של 150 מיליון אירו והכנסות של 90 מיליון אירו לעונה, תתעכב במספר ימים נוספים. אבל ישנה עוד דרך מוצא - ייתכן כי במועדון הקטלאני ישתמשו בפתרון זמני בדמות הפקדת ערבויות, שישמשו גיבוי עד החתימה הרשמית, ויאפשרו את רישומו של אולמו בסגל הקבוצה עוד הערב.
צמד ללבנדובסקי, 1:2 לברצלונה נגד ולנסיה
(צבאדיבות ONE)