אתלטיקו מדריד רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, הפעם עם 0:1 קריטי על אתלטיק בילבאו בחוץ. בזכות הניצחון, עברה אתלטיקו את היריבה שלה בטבלה וכעת היא שוב במקום השלישי בספרד, אותו היא מכירה כל כך טוב.
האורחת הייתה נחותה לאורך כל 90 הדקות, אך אנוטאן גריזמן - שלפני כשבוע נמכר לאתלטיקו מברצלונה ובכך שם את סאגת דקות המשחק מאחוריו - כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-47, והעניק לקבוצתו את הניצחון.
2 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
הכריע את המשחק. גריזמן
(צילום: AFP)
הרבה אוהדי אתלטיקו עדיין מתקשים לתמוך בגריזמן, זכר לכך שהחלוץ - שיכיכב באתלטיקו בין 2014 ל-2019 והיה לסמל מועדון ואהוב האוהדים - עזב את הקבוצה לברצלונה בקיץ 2019. שם הוא נכשל בגדול.
הצרפתי דיבר אחרי המשחק ושלח מסר ברור לאוהדים: "אני מאוד גאה שאני שוב שחקן אתלטיקו מדריד בכל מאת האחוזים. בסופו של דבר, אני רוצה לבקש סליחה, אני יודע שאנשים רוצים לשמוע את זה ממני: אני מבקש סליחה על הנזק שעשיתי לאנשים כשעברתי לברצלונה, ואני רוצה להראות על זה על המגרש, לתת הכל ולספק לילות כאלה".
2 צפייה בגלריה
גריזמן חוגג
גריזמן חוגג
גריזמן חוגג
(צילום: רויטרס)
ובכן, כפי שכולם יודעים, הדרך הכי טובה של שחקן לגרום לאוהדים שלו לסלוח לו זה להיות טוב על הדשא. אחרי שלוש עונות שהיו מהקשות בקריירה שלו, נראה שגריזמן סוף-סוף חוזר לעצמו העונה. החלוץ כבר עם ארבעה שערים ובישול בכל המסגרות - זה למרות שברוב המשחקים הוא כלל לא פתח - ומסתמן שהוא לוקח על עצמו את תפקיד החלוץ החשוב ביותר במערך של דיאגו סימאונה.