איבן מאסון בדרך החוצה ממכבי ת"א? על רקע חזרתה של ליגת העל לפעילות בסופ"ש הקרוב, התראיין המגן הימני הצרפתי-גוואדלופי של הקבוצה לתקשורת במולדתו. בין השאר, הוא התייחס למלחמת "חרבות ברזל", שגרמה לעצירת הליגה, וגם הצהיר כי הוא לא מתכוון לחזור לישראל לאור המצב הביטחוני.
"ניצחנו בכל המשחקים שלנו עד שהמלחמה הגיעה ועצרה הכל", סיפר מאסון לאתר 'פוט-מרקאטו'. "כרגע אני בביתי בגוודאלופ. בקבוצה שלחו את כל הזרים בעקבות המצב הביטחוני הקשה בעקבות המלחמה, כך שאני לא בטוח שאשאר בישראל".
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א איבן מאסון
שחקן מכבי ת"א איבן מאסון
מחפש יעד חדש באירופה. איבן מאסון
(מתוך האתר של מכבי ת"א)
מאסון גם הוסיף וסיפר על היעד הבא בו הוא רוצה לחתום: "המטרה שלי היא למצוא קבוצה בליגה הבכירה בצרפת, מועדון אחר באחת הליגות באירופה. זו הייתה התוכנית שלי ליוני 2024, אבל נראה שזה יצטרך לקרות מוקדם יותר. בכל מקרה, המטרה שלי היא למצוא קבוצה חדשה באירופה".
איבן מאסון הושאל למכבי ת"א מסנט אטיין והספיק לערוך 12 הופעות במדי הצהובים. הוא כבש שער אחד במסגרת מחזור הפתיחה של שלב הבתים בקונפרנס-ליג, בניצחון 2:3 על בריידבליק במשחק שנערך בבלומפילד בסוף ספטמבר.
במכבי ת"א מתכוננים לקראת המשחק נגד זוריה לוהאנסק בשבת הקרובה במסגרת הקונפרנס-ליג וחמישה ימים לאחר מכן תתארח אצל בריידבליק במחזור הלפני אחרון של שלב הבתים של המפעל. בעקבות שתי ההתמודדויות באירופה, נדחו משחקיה בשני המחזורים הקרובים בליגת העל, שכאמור תחודש בסופ"ש הקרוב. משחקה הראשון של הצהובים בזירה המקומית מאז שהליגה הושבתה יהיה נגד מכבי פ"ת ב-3 בדצמבר.