"זה היה משחק שכמעט כולו סבל", הודה מאמן בראגה, קרלוס קרבליאל, בסיום ה-1:2 הדרמטי על מכבי ת"א, אתמול (חמישי) בפתיחת הליגה האירופית. הצהובים נראו נהדר, הוליכו עד הדקה ה-88, אבל ספגו פעמיים עד לשריקת הסיום ונוצחו.
ב"א-בולה" הפורטוגלי היללו כמובן את הקאמבק של בראגה, אך ידעו גם להחמיא למכבי ת"א: "קבוצה שעשתה כמעט הכל נכון, עד שקרסה במאני-טיים".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א אושר דוידה מול שחקן בראגה ריקרדו הורטה
שחקן מכבי ת"א אושר דוידה מול שחקן בראגה ריקרדו הורטה
דוידה מול הורטה, אתמול בבראגה
(AP Photo/Luis Vieira)
קרבליאל, שחגג את ניצחונו ה-800 בקריירה, הוסיף בסיום כי "מאמנים נועדו לסבול, גם במשחקים חגיגיים. היה הרבה לחץ, בעיקר בדקות האחרונות, אבל אני שמח שהשחקנים לא ויתרו על המשחק עד הרגע האחרון. זה היה ניצחון חשוב ואני בטוח שבהמשך - כשיהיו לנו את כל השחקנים בסגל - ניראה אפילו טוב יותר".
קפטן בראגה, ריקרדו הורטה, ציין: "השגנו את המטרה שלנו. ידענו שמכבי ת"א לא הפסידה הרבה זמן. במחצית הראשונה יצרנו הזדמנויות, הדבר היחיד שחסר היה שער. במחצית השנייה לחצנו ושני השערים הגיעו לנו. אף אחד לא רוצה לנצח יותר משחקים באירופה מאיתנו, רק רצינו להתחיל את המסע ברגל ימין".
2 צפייה בגלריה
ברומה חוגג את המהפך הדרמטי
ברומה חוגג את המהפך הדרמטי
ברומה חוגג את המהפך הדרמטי
(צילום: REUTERS/Miguel Vidal)
שחקן נוסף של בראגה, ויקטור גומס, הודה כי "נתנו ליריבה יותר מדי כבוד, אבל במחצית השנייה שינינו גישה. נכון, גם היה לנו מזל עם הפנדל בתוספת הזמן, אבל הניצחון הגיע לנו".
גם באתרים בפורטוגל שיבחו את מכבי ת"א. ב-"Maisfutebol" כתבו כי "מכבי רגילה לשחק כדורגל דומיננטי בליגה הישראלית, ושיחקה באותו אופן בדיוק - מה שגרם לבראגה להתקשות. הקבוצה הישראלית נראתה דינמית, מאורגנת ותכליתית עם הכדור, ולפחות בפתיחה שלטה במשחק ויצרה יותר מצבים והתקפות מסוכנות". עוד נכתב כי "בראגה אולי עשירה יותר, אבל מכבי ת"א נראתה מאומנת יותר".