האם אנחנו בדרך לקאמבק של השנה? אביו של לאו מסי, חורחה, נפגש היום (שני) עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה ושוחח עימו על חזרה אפשרית של בנו לקבוצה. "הוא רוצה לחזור, זאת אופציה", אמר חורחה אחרי הפגישה.
"לאו מסי רוצה לחזור לברצלונה, אני אשמח אם הוא יחזור. בקרוב נדע מה יהיה. אני בטוח שלאו יוכל לחזור", אמר חורחה מסי לתקשורת. הבעיה של ברצלונה היא כלכלית. היא לא תוכל להחתים את מסי כי היא לא עומדת בתקנות ה"פייר פליי" של הליגה הספרדית. כרגע היא לא יכולה לרשום לליגה את שחקניה רונלד ארואחו וגאבי, שחתמו על חוזים חדשים. אולם ישנם דיווחים על כך שהליגה הסירה את הסנקציות נגד ברצלונה, והיא השתכנעה שהקבוצה משתקמת מבחינה כלכלית. בין היתר עקב החיסכון במשכורת של סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, שעזבו את הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
מסי במשחק אחרון ב פריז
מסי במשחק אחרון ב פריז
מסי במשחק אחרון בפריז
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יחזור לברצלונה?
(JULIEN DE ROSA / AFP)
מסי עזב את ברצלונה ב-2021 בעיקר מסיבות כלכליות. הוא לא היה יכול על חוזה חדש כי ברצלונה הייתה בקשיים. הוא שיחק במועדון מגיל 13 והפך למלך השערים שלה בכל הזמנים עם 672 שערים ב-778 משחקים. לאחרונה החליט לעזוב את פריז סן ז'רמן אחרי שנתיים.
"הפרעוש" עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה, כאשר עומדת לפתחו הצעה רשמית מהליגה הסעודית שמוערכת ביותר ממיליארד דולר לשנתיים. גם אינטר מיאמי מה-MLS רוצה לצרפו ומוכנה לשלם לו שכר גבוה מאוד, מסי הביע מספר פעמים בעבר את רצונו לשחק בארה"ב.