רוברט לבנדובסקי, הרכש הכי נוצץ של ברצלונה בקיץ הנוכחי, הוצג היום (שישי) באופן רשמי בקבוצתו החדשה. נכון, החלוץ הפולני - שהגיע תמורת 60 מיליון אירו מבאיירן מינכן - הספיק לשחק עם בארסה במשחק הכנה במהלך החודש שעבר, אבל כעת זכה לקבלת פנים מלכותית מ-57 אלף אוהדים שהגיעו לקאמפ נואו.
סאגה לא פשוט (ובעיקר ארוכה) הייתה עד שהבווארים הסכימו למכור את לבנדובסקי לברצלונה, אבל לבסוף הסכימו אחרי שהבינו כי השחקן פשוט מעוניין להגיע לקטאלונים. "תאמינו לי, התהליך להביא את לבנדובסקי היה לא פשוט", הודה נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה במהלך הצגתו של לבנדובסקי. "זה הסתדר בסופו של דבר בגלל שהוא רצה להיות שחקן של ברצלונה".
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
קבלת פנים מלכותית. לבנדובסקי
(צילום: רויטרס)
לבנדובסקי זוכה לתשואות בקאמפ נואו
"רוברט, אני רוצה להודות לך על המאמצים שלך להגיע לכאן", הוסיף לאפורטה. "בארסה היא יותר ממועדון. אני מודה לסוכנו של לבנדובסקי, פיני זהבי, על המאמצים שלו. אני מודה למתאו אלמאן על המאמצים והמשא ומתן שלו עם באיירן, לג'ורדי קרויף ולמשפחת לבנדובסקי".
אני מאוד גאה להיות כאן בברצלונה", הודה לבנדובסקי הנרגש. "זה מדהים לראות כל כך הרבה אוהדים באצטדיון. זה תענוג עבורי. אני מוכן לעונה ומקווה לזכות בתארים עם המועדון".
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
"מקווה לעידוד של הקהל בכל משחק". לבנדובסקי
(צילום: AFP)
"אני בטוח שאנחנו נביא למגרש הזה המון גולים ושמחה", הוסיף החלוץ, שקיבל את המספר 9 - השייך לממפיס דפאי. כנראה עוד אינדיקציה לכך שההולנדי בדרך החוצה מהמועדון. לסיום, אמר הפולני: "מקווה לעידוד של הקהל בכל משחק".

זה לא הגיל, זה התרגיל

ב-21 באוגוסט יהיה לבנדובסקי בן 34, אבל שהגיל לא יטעה אף אחד - הפולני עדיין בכושר מדהים, עדיין ברמה הגבוהה שאליה התרגלו במשך 12 שנים בבונדסליגה, בדורטמונד ובבאיירן מינכן, כשבתקופה הזו הבקיע יותר מ-300 שערי ליגה.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בצרלונה
אוהדי בצרלונה
אוהדי ברצלונה הגיעו לעשות כבוד ללבנדובסקי
(צילום: רויטרס)
לבנדובסקי מחזיק בנעל הזהב, התואר לכובש המצטיין באירופה, בשנתיים האחרונות. הוא היה אמור לזכות בכדור הזהב, הפרס הנחשב ביותר לשחקן המצטיין ביבשת, בזמן הקורונה, אבל התואר לא חולק בגלל המגפה. רבים מאמינים ששנה מאוחר יותר, בטקס האחרון, גם הגיע ללבנדובסקי לזכות, אבל הכדור הגיע (שוב) ללאו מסי. כל זה לא קרה מזמן אלא ממש לאחרונה.