מה יהיה עם יובנטוס? הכדורגל האיטלקי בהלם מפתיחת העונה האיומה של הגברת הזקנה עד כה בסרייה א'. ה-1:1 הביתי אתמול (ראשון) מול מילאן סידר לה נקודה שנייה בלבד מ-12 אפשריות ואת המקום ה-18 (!) בטבלה - מתחת לקו האדום.
הפעם האחרונה בה יובה פתחה את העונה ללא ניצחון אחרי ארבעה מחזורים היה אי שם בתחילת עונת 1961/62 - לפני 60 שנה. כמו כן, יובנטוס רשמה אתמול משחק 18 ברציפות בליגה בו היא סופגת לפחות שער אחד. הפעם האחרונה בה שמרה על רשת נקייה הייתה במרץ האחרון.
2 צפייה בגלריה
דיבאלה מאוכזב
דיבאלה מאוכזב
יובה מתחת לקו האדום. דיבאלה מאוכזב
(צילום: AP)
מי שהיה מתוסכל בסיום המשחק הוא כמובן המאמן מסימליאנו אלגרי, שהחליף בקיץ את אנדראה פירלו ובינתיים חווה עונה מסויטת. "זה משחק בו היינו צריכים להביס את היריבה", אמר אלגרי. "אפשרנו למילאן להגיע להזדמנות אחת, שעלתה לנו בניצחון. זה משחק שהיה בשליטה מוחלטת שלנו".
אלבארו מוראטה כבש את השער הראשון כבר בדקה הרביעית, אבל אנטה רביץ' איזן (74) וחילץ, כאמור, למילאן, נקודה. "לרוע המזל, איבדנו את הריכוז, הנחישות והמיקוד", המשיך אלגרי. "תסתכלו על הפינה בה ספגנו את השער, הייתה שאננות. מן הסתם, עלינו להיראות הרבה יותר טוב".
2 צפייה בגלריה
אלגרי בטירוף אחרי השער שספגה יובה
אלגרי בטירוף אחרי השער שספגה יובה
אלגרי בטירוף אחרי השער שספגה יובה
(צילום: AP)
אלגרי נשאל האם הביאנקונרי עדיין יכולים להיחשב כמועמדים לסקודטו, וענה: "המשחק הזה לא משנה שום דבר בעיני על יובנטוס. מה שאנחנו צריכים ללמוד מהר הוא שיש משחקים שבהם אתה צריך להיות קשוח, נחוש, להביא הביתה את הנקודות, להישאר ממוקד. זה חלק מתהליך הצמיחה הכללי של חלק מהשחקנים פה".
מאמן יובה גם לקח אחריות על התיקו: "אני מודה שעשיתי טעויות בחילופים, טעיתי. הייתי צריך לעלות יותר שחקני הגנה ולשמור על ה-0:1 כמו עם מנעול. פשוט זרקנו שתי נקודות לפח. אם ננקוט בגישה הזו, לא סביר שנוכל לזכות באליפות".
הרבה דברים קרו בעולם מאז הניצחון האחרון של יובנטוס
“אני מסכים עם המאמן שאנחנו צריכים להיראות יותר כקבוצה", הודה דנילו. "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, לחצנו גבוה ועשינו את מה שעבדנו עליו במהלך השבוע. במחצית השנייה היינו צריכים לשמור על האינטנסיביות הזו, אבל ספגנו שער שניתן היה להימנע ממנו".
ומה יהיה עם איבוד הנקודות של קבוצתו? דנילו טוען כי "זה יותר עניין של מנטליות מאשר כושר גופני. אנחנו לא מזיזים את הכדור מספיק מהר וזה בהחלט משהו שאנחנו צריכים לשפר".