קפטן נבחרת אנגליה ימצא בית חדש? על פי דיווח של העיתונאי רודי גלאטי, באיירן מינכן פתחה בשיחות עם חלוץ טוטנהאם הארי קיין, שרוצה לעזוב את המועדון בו גדל. סכום העסקה אמור להיות כ-116 מיליון אירו.
זאת השנה האחרונה של קיין בן ה-29 בחוזה שלו, ואם טוטנהאם לא תמכור אותו בקיץ הזה אז בסוף העונה הבאה הוא יוכל לעזוב בחינם. הבעלים של טוטנהאם דניאל לוי אמר שהוא אינו מעוניין למכור את קיין למועדון אחר בפרמייר-ליג, ועל פי הדיווח החלוץ עצמו מעוניין להגיע למינכן. כך שייתכן שהמעבר הזה יהיה טוב לכל הצדדים. נציגי באיירן כבר שוחחו עם קיין, שהביע את רצונו לחתום במועדון.
1 צפייה בגלריה
קיין
קיין
קיין. יגיע לגרמניה?
(צילום: REUTERS/Scott Heppell )
באיירן רוצה שהארי קיין יהיה החלוץ המוביל שלה, היא לא הביאה מחליף לרוברט לבנדובסקי שעזב בשנה שעברה לברצלונה. קיין היה מועמד לריאל מדריד, אך נראה שהיא ירדה מהעסקה ולכן אלופת גרמניה חזק בתמונה.
למרות הזכייה באליפות במחזור האחרון של הבונדסליגה, זאת לא הייתה עונה טובה לבאיירן מינכן שפיטרה את יוליאן נגלסמן ומינתה את תומאס טוכל במקומו. הרצון של הבווארים הוא לחזק משמעותית את הסגל וקיין הוא המטרת העיקרית. חוץ מהאנגלי, באיירן מעוניינת גם בחלוץ פרנקפורט רנדאל קולו מואני.