בפעם השנייה ברציפות והרביעית בחמשת הטורנירים האחרונים - ארגנטינה שוב בגמר הקופה אמריקה. האלביסלסטה אמנם ממש לא טיילו, אבל השיגו הלילה (בין שלישי לרביעי) 0:2 נוח על קנדה בדרך לקרב על התואר בעוד פחות משבוע מול המנצחת בין קולומביה לאורוגוואי.
זה היה הניצחון השני של ארגנטינה על קנדה בקופה הנוכחית (אחרי שגברו עליה גם בשלב הבתים), הפעם באצטדיון מטלייף בניו-ג'רזי והוא הושג בזכות שערים של חוליאן אלבארס ולאו מסי.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
אין עוד מלבדו. מסי
(צילום: JUAN MABROMATA / AFP)
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי רץ לחגוג עם החברים
(צילום: EPA/JUSTIN LANE)
3 צפייה בגלריה
כבש את הראשון. אלבארס
כבש את הראשון. אלבארס
כבש את הראשון. אלבארס
(צילום: REUTERS/Agustin Marcarian)
כבר בדקה ה-23 שלח רודריגו דה פול כדור עומק על כמעט חצי מגרש לאלבארס, שהיתל בהגנת קנדה והכניע את מקסים קרפו. בדקה ה-51 אנסו פרננדס בעט לעבר השער, מסי ספק עמד בנבדל, אך נגע בכדור שנכנס פנימה והקפיץ את 80,102 הצופים שהגיעו לניו-ג'רזי.
זה היה השער ה-109 בכל הזמנים של "הפרעוש" בנבחרת (ב-186 הופעות) - נתון מטורף. בכך, עקף את עלי דאי האיראני ועלה למקום השני בטבלת מלכי שערי הנבחרות בכל הזמנים. 21 שערים פחות מהמוליך - הנמסיס שלו - כריסטיאנו רונאלדו.
"אני מודע לכך שאלו הם כנראה המשחקים האחרונים שלי בקריירה, ולכן אני נהנה מזה מאוד", סיפר מסי הנרגש בסיום, לאחר שהעפיל לגמר קופה אמריקה השישי שלו בקריירה. היריבה בגמר (בלילה שבין ראשון לשני הבא) תיקבע, כאמור, מחר במפגש בין קולומביה לאורוגוואי.