לאו מסי מתחיל להתרגל לחיים החדשים שלו. הכוכב הארגנטינאי שחתם באינטר מיאמי מה-MLS לשנתיים כבר מתאקלם בעיר ואתמול יכול היה לעשות משהו אותו לא עשה שנים - לבקר בסופרמרקט כאחד האדם.
מסי היה רגיל להסתובב בברצלונה ובפריז עם אבטחה כדי למנוע מאלפי אוהדים להתקרב אליו בכל פעם שהוא הולך ברחוב. מחרתיים (ראשון) הוא יוצג רשמית כשחקן אינטר מיאמי, ולמרות שמדובר באחד הפרצופים הכי מוכרים בעולם הספורט - האמריקנים נתנו לו ולילדיו לעשות את הקניות שלהם בשקט. רק לקראת יציאתו מהסופרמרקט, כמה אוהדים זיהו אותו והגשימו חלום של מיליוני אנשים: להצטלם עם מסי. "כולנו היינו רוצים כמו הבחור הזה שהלך לסופרמרקט כדי לקנות ביצים וחלב ופתאום פגש את מסי", נכתב בטוויטר.
באינטר מיאמי עובדים ללא הפסקה מאז שנודע על החלטתו של מסי להצטרף לקבוצה. המועדון הרחיב את תכולת האצטדיון ל-19 אלף (במקום 16 אלף) והידקו את אבטחה סביבו. "הצלחנו להגדיל את תכולת האצטדיון ועמדנו בכל הנהלים", אמר לאחרונה אחד מבעלי אינטר מיאמי חורחה מאס, "יש ביקוש עצום לכרטיסים, פי עשרה ממה שאנחנו רגילים".
באשר לבכורה של מסי, ייתכן כי ייקח חלק במשחק האולסטאר של ה-MLS שייערך ביום רביעי הקרוב, למרות שעדיין לא שיחק בליגה. אך יותר סביר שהוא ישחק ב-21 ביולי מול קרוס אסול המקסיקנית ב"גביע הליגות", המפעל המשותף לליגה האמריקאית ולליגה המקסיקנית. לאחר מכן, ה-MLS תצא לפגרה של חודש.