תאי בריבו לא בדיוק ליקק דבש מאז הצטרף לפילדלפיה יוניון מה-MLS. עם זאת, הלילה (בין רביעי לחמישי) הגיע המשחק הטוב ביותר שלו בקבוצה, כאשר כבש שני שערי בכורה - לצערו הרב זה לא הספיק בשביל לצאת עם נקודות וקבוצתו הפסידה 4:3 בתום דרמה גדולה לסינסינטי בחוץ.
החלוץ הישראלי פתח בהרכב לראשונה מאז ה-1 במאי וראה את המארחת עולה ליתרון בדקה ה-29. בדקה ה-43 הגיע הרגע לו חיכה בריבו מאז אוגוסט 2023: מיקאל אורה הדני נגח לעברו, בריבו נתן לכדור לקפוץ על הדשא פעם אחת ושלח בעיטה שפגעה בקרקע, עברה בין רגליו של השוער ונכנסה פנימה.
2 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
סוף-סוף כבש, אבל קבוצתו הפסידה. תאי בריבו
(Katie Stratman/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
בריבו חוגג עם חבריו
(Joseph Maiorana/Reuters)
לאחר 1:1 במחצית, מבשל השער הראשון של סיניסנטי לואיס אקוסטה, דייק מהנקודה הלבנה והחזיר אליה את היתרון. פילדלפיה ענתה מהר עם שער שוויון נוסף 6 דקות לאחר מכן, אך בדקה ה-60 המארחת עלתה ל-2:3 משער של לואיס אורליאנו הארגנטינאי. כשהיה נראה שזו תהיה תוצאת הסיום, שוב הגיע בריבו, הפעם בדקה ה-91, וכבש את שערו השני - שהיה די דומה לראשון - כאשר קאי ואגנר הגרמני נגח לעברו והוא בעט פנימה.
בריבו יכול היה להיות איש המשחק אם התוצאה אכן הייתה נשארת 3:3, אך לרוע מזלו שלו ושל פילדלפיה, לואיס אקוסטה כבש שער ניצחון סופר דרמטי לסינסינטי בדקה ה-100 של המשחק וסגר הופעה נפלאה מבחינתו עם צמד ובישול.

68 דקות לעבדה, אינטר מיאמי ניצחה ללא מסי

ליאל עבדה פתח בהרכבה של שארלוט, שסיימה ב-2:2 ביתי מול אורלנדו סיטי. החלוץ הישראלי השלים 68 דקות והוחלף בידי ברנט ברוניקו, שגם כבש לזכות שארלוט תשע דקות לאחר מכן - מה שלא הספיק עבורה לניצחון.
אינטר מיאמי, ללא לאו מסי ולואיס סוארס שנמצאים עם נבחרות ארגטינה ואורוגוואי בקופה אמריקה (שנערכת בארה"ב), רשמה ניצחון שני ברציפות - 1:2 על קולומבוס קרו. מיאמי ממשיכה להוליך את הקונפרנס המזרחי ב-MLS.
מתקדם: מבט מבפנים על הקאמפ נואו החדש
(ONE)